Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Klangmaskin


Anbefalte innlegg

Jeg har aldri prøvd den, men har hørt mange sagt mye positivt om den ...og da ikke pga av pen klang eller noe, heller motsatt: at den har mange "styggpene" effekter som det er sjel i og som ofte passer til litt "lo-fi" musikk bl.a. Eller bare for å gi litt særpreg.

Men dette er bare hva jeg har HØRt...kan ikke gå god for noe av det på noen måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettrom har jo en (vet ikke om det er den du skal kjøpe):

Lyden er veldig fin i den, og du kan variere veldig mye mellom mange presets og logaritmer. Det at den har 4 separate units gjør jo at den kan brukes til veldig mye mer, så det er absolutt en knall maskin. Den er ganske stor, men veier veldig lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tidligere versjon. Er ikke sikker på alle forskjellene, men vet at DP/4+ har balanserte inn-/utganger. Mulig den også har noen nye algoritmer, eller kommer med noen fetere presets.

Kul boks, etter min mening, særlig at du kan splitte den i flere deler. Jeg delte min i to, og kjørte chorus & micro pitch shift i en del og to delayer i en annen.

Hvorvidt du liker lyden den lager er det ikke annet enn tester som kan gi deg svaret på. Jeg ble aldri helt fornøyd med 8-voice chorusen i den, så min er nå til salgs.

Hvor mye selger du for? Skal brukes mye live - klang, delay og kompressor. Samt at jeg skal prøve den til litt gitar.

Jeg vet at i + versjonen så skiftet de hele hovedkortet. Hva bør jeg anse som en ok pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.