Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bass/Fløyte-jam


Peri

Anbefalte innlegg

Hei hopps.

Nå har jeg ikke vært her på lenge, for jeg har heller ikke spilt på en god stund. Men i kveld var det tid for å tørke støvet av bassen igjen. Resultatet ble som følger:

flutebassjam.mp3 - 1.53MB

En liten jam med bass og fløyte. Grunnen til at jeg spiller fløyte er rett og slett at jeg miccet opp forsterkeren - og tenkte at når jeg først har miccen fremme kan jeg teste det og. Uansett: Forsterkeren lager en irriterende "humming" - og det hjelper ikke med ground lift. Forslag til hva det kan være?

Det var forresten en drit side å laste opp låta til, med mye popups og greier...forslag til noen mer effektive tjenester (som ikke er myspace, o.s.v)?

Endret av Peri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller på en aktiv Sadowsky Metro bass.

Men det har ikke noe å si, for det hummer uavhengig av om jeg har koblet i bassen eller ei.

Mistenker at det må være jordingen eller noe (bokstavelig talt) i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg tro at det er jordingen som slarker ja.

Spurte om det var aktiv eller passiv, for når batteriet er dÃ¥rlig pÃ¥ aktivbasser, sÃ¥ buzzer det fælt. Ihvertfall har jeg opplevd det før. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du jordet stikk-kontakt til forsterkeren?

hvor står forsterkeren og høyttaleren i forhold til PC-en? Og er du sikker på at det er forsterkeren som lager lyden og ikke kombinasjonen av forsterker og mikrofon?

Har ikke egentlig peiling... annet enn at jeg vet at det er utrolig vanskelig å bli kvitt all jordstøy når man opererer med PC i nærheten *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.