Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ørepropper


phelg

Anbefalte innlegg

Jeg poster dette på grunn av en diskusjon jeg så fra 2006 om ørepropper.

Det slo meg at det finnes bedre alternativ enn å gå hos audiografer som jobber på sykehus eller privatpraktiserende audiografer der man må betale for bestilt time, og på sykehus må inn til en ØNH-lege først. Dette betyr et lass med merkostnader.

Jeg kom over Lilleby Audio for en tid siden, som er et firma som lager custom earplugs til hovedsaklig musikere.

Der er avstøp av øret inkludert i prisen, og de skreddersyr løsninger for alle, uansett hvilke støymiljø. De har også ER-filter som elacin bruker, men til langt hyggeligere priser for oss musikere. Jeg fikk prøve et nytt type filter som er litt mindre, men som funker like bra. Man har med andre ord spart seg for mange hundre kroner i merkostnader ved å bruke Lilleby Audio. Anbefales!

Jeg mistet øreproppene mine etpar dager før en gig på samfunnet i Trondheim. Da ringte en av de som jobber der, og han skaffet meg nye som han sendte samfunnet så de var klare til jeg kom!! Det var ikke gratis, men jeg betalte gladelig noen hundre kroner for nye! Snakk om kundeservice!

Jeg har forstått det slik at de har avdelinger i både Oslo og Bergen samt i Trondheim der hovedkontoret ligger.

Jeg poster en link til hjemmesiden de bruker. www.lillebyaudio.no

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.