Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

En liten, chilla sak


Anbefalte innlegg

Tok opp denne lille greia for et par dager siden. Skrudde egentlig bare på et vilkårlig backing track og jamma litt over det et par ganger, før jeg tok opp improvisasjonen. Syns den refreng-saken ble til en viss grad melodisk, så jeg spilte inn en liten andre-stemme over. Og ingen shredding :twisted:

mvh,

øystein :wink:

http://oddstee.tihlde.org/brekovski/chill-...l-out-brekk.mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ganske chill den der ja. :-)

Men kanskje litt kjedelig i lengden, og jeg innbiller meg at du på enkelte partier er slightly out of tune...mendet er mulig det er bare jeg som surrer..hehe

Men men..fin fin sang det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå hørt denne snutten en titalls ganger... Fant en tråd på et annet forum som jeg måtte lese...

Langt fra kjedelig! Behagelig og fint... Liker veldig godt de gangene du spiller ut. Herlig! Flott! :D Jeg liker det, i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som intergum sier så er det endel sure toner her. Du har også en lei tendens til å intonere litt feil når du bender tonene dine. Dessuten passer ikke ekko'et inn når du spiller litt fort for da krasjer de litt vel mye med tonene dine. Men passer fint når du spiller sakte

Men det er også mye fin spilling her altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del surt..

Det er bendene som ikke holder helt .. En ting til er at du har en litt dårlig planlagt delay time..

Men du har da en del fine partier osv..noen fine melodier ute å går her asså! men det blir som det ofte gjør , litt mye solo , litt lite sang :P hehe ..

Men det var kult nok detta her asså! Kan du sende meg backingen? sånne er litt morro å spille på...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke i hele tatt sansen for 3/4 bendinger? Dere har lekt for mye med MIDI og keyboard. Synes ikke noe der var stygtsurt, jeg oppfattet det som overlagt og stemningsskapende... Mulig jeg er uortodoks i så måte, men jaggu sa ikke brura det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle svar :)

de halv-høye intervallene var egentlig ment bevisst, men jeg hører at noen steder kan det låte surt, dette er beklagelig, jeg tror også gitaren min hadde glidd litt mens jeg var og hentet cola, derfor ble det litt surt når jeg tok opp... er sikkert noen feil og grums der inne, men jeg valgte å ta det meste i ett take, så jeg skulle få et realistisk impro-preg over det, i stedet for kunstig og overlagt perfekt studio-stilistisk opptak :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe der var stygtsurt' date=' jeg oppfattet det som overlagt og stemningsskapende... [/quote']

Kanskje det bare er deg som har dårlig øre :P hahahah

Neida..

DETTE VAR MENT SOM EN SPØK : IKKE KLIKK!

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg jeg lasta opp låta så hadde jeg forventninger, dette var utrolig kjedelig hvis jeg skal sammenligne med med blues inproven...

Også må jeg bare spørre om noe, gidder du ikke å legge ut backingtrackene fordi du ikke har lyst til at folk skal forbedre på gitar, eller at noen andre skal gjøre det bedre en deg??? De er jo lagt ut på nett inn 10 min.... bare lurer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg bare spørre om noe' date=' gidder du ikke å legge ut backingtrackene fordi du ikke har lyst til at folk skal forbedre på gitar, eller at noen andre skal gjøre det bedre en deg??? De er jo lagt ut på nett inn 10 min.... bare lurer![/quote']

Hva er det med deg for tida da?

Herregud mann , stort skjerp ..

Ikke no stress å legge ut ,..

Demo compo greia er lite deltagelse på pga mye å gjøre generelt på skoler osv .. Jeg hadde ikke tid selv .. har ikke heller.. så vi får ta et sterkere forsøk om ikke så veldig lenge..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.