Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Day That Never Comes...hvordan hørres dette ut?


Microdomus

Anbefalte innlegg

Yup...snart ferdig med min "Death Magnetic Medley", så her er min oppsummeringsversjon av "The Day..."

Klikk for "The Day That Came"!

Kan ikke si jeg er en fan av det nye albumet el. bandet generellt...men visse riff treffer ganske så godt! Derav...en personlig "best of" medley med riff samling fra noen låter.

Uansett...blitt litt døv på det hele her jeg sitter, så hvordan hørres det ut på deres PCer/anlegg? Hvordan hørres mixen ut? osv,osv....

På forhånd...takk! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si så mye om miksen, for sitter kun på laptop'en. Eneste jeg merka der var at trommene hørtes litt lave ut, men som sagt, kan likesågodt skyldes høytalerne på laptop'en.

Ellers hørtes det bra ut, hørtes ut som originalen med det samme den starta. Og bra spilt:)

Beste partiet på hele DM i tilleg, så da er det jo greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si så mye om miksen, for sitter kun pÃ¥ laptop'en. Eneste jeg merka der var at trommene hørtes litt lave ut, men som sagt, kan likesÃ¥godt skyldes høytalerne pÃ¥ laptop'en.

Ellers hørtes det bra ut, hørtes ut som originalen med det samme den starta. Og bra spilt:)

Beste partiet på hele DM i tilleg, så da er det jo greit.

^^Hmmm....det du nevner med trommene har jeg ikke hørt før. Så jeg satser på det er laptop`n din. :lol:

Det "solospillet" som begynder på 0:16 høres litt surt ut, men ellers var dette MEGET rått!

^^Takker! Syntes det høres likt ut som orginalen...like surt! Men fra spøk til motorsag, tror jeg må senke volumet litt på det partiet. En lite smule med reverb vil gjør underverk og.

Håper du ikke har investert hundretusener av kronasjer på KL-gitarer for kun å sitte på gutterommet og spille inn Metallica-låter?

^^Nei, kan ikke si det. Men må ærlig innrømme at jeg hadde håpet på at du hadde lest spørsmålet og posta ett relevant innlegg. Men for all del...medlyer av Opeth og Morbid Angel er under produksjon. Så hold ut litt til min langhårete "venn", så skal du få dødsmetallen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes knall bra ut! sitter og hører pÃ¥ studiomonitorer og det høres ut som dette er veldi bra mikset sammen knall lyd!, kanskje bittelitt surt pÃ¥ noen smÃ¥ partier. Men alt i alt kanon! :)

stå på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.