Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Warwick


Roffa

Anbefalte innlegg

åja.. Neimen eg er ikkje sikker.. Har nÃ¥ bladd gjennom alle bassene pÃ¥ warwick sine sider og eg finner den ikkje der, men den bÃ¥de sÃ¥g ut som, føltes som og var lett som en grafitthals.. :) Men kan godt være eg tar feil.. Digg var den vertfall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd tre Streamer'e (Stage I) fra Ã¥ttitallet/tidlig nittitall (4str, 5str, 4str f.less) og har forelsket meg i alle tre i tur og orden, faktisk tryglet eierne om Ã¥ selge. De andre modellene er jeg ikke sÃ¥ glad i... :P

@ "Zenden"-siggen, det er ikke en rip-off av Ric eller Washburn (hvor i.... kom den fra?), langt derifra. Det er en signaturbass med utgangspunkt i custom Streamerne han brukte på nittitallet, og 'vintage'-instrumentene (Fender, Gibson) han brukte etter at han sluttet i jamiro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol

Det var jeg som antydet det. Bare syntes at Marleaux/Ric og et par andre lignet veldig. Men det er ikke så veldig lett Ã¥ finne nye fasonger, er enig i det.

Jeg for min del synes for eksempel Steve Harris signaturmodellen ligner fryktelig på en P bass, og Marcus Miller og Geddy Lee signaturene fryktelig på Jazz basser...

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.