Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dream Theater


Sverre

Dream Theater  

49 stemmer

  1. 1. Hvilket album liker du best?

    • When Dream And Day Unite
      0
    • Images And Words
      18
    • Awake
      5
    • Falling Into Infinity
      4
    • Metropolis Pt 2: Scenes From A Memory
      14
    • Six Degrees Of Inner Turbulence
      2
    • Train Of Thought
      4
    • Octavarium
      0
    • Systematic Chaos
      2


Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Følte bare for å si min mening om Dream Theaters musikk. Synes den hører hjemme i en DT-tråd, selv om du ikke ville ha meninger som var imot dine egne.

Når tråden handler om å diskutere albumene så vil jeg si meg enig at negative kommentarer om bandet generelt er unødvendig. Lager jeg en tråd om forskjellen mellom de forskjellige Ibanez RG-gitarene så regner jeg det som like unødvendig å komme med "LOL ibanez sucks vintage gibson rler slash er ql"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var blodfan for en del år tilbake, egentlig frem til Six degrees plata. Var ikke det at jeg syntes den plata var dårlig eller no, fant bare ut at jeg likte proggen fra 70-tallet bedre. Dessuten syntes jeg DT var tøffere før de ble så alt for heavy.

Favorittplata nå om dagen er nok Falling into infinity, selv om jeg syntes change of seasons også er morsom i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes DT er litt vel cheesy for min del, samt at vokalisten låter bæsj. Har ikke mange plater. Kjøpte Scenes From A Memory for noen år tilbake, og likte det litt. Så kjøpte jeg et par plater til, og synes ikke det var så veldig mye å rope hurra for. Progen fra 70-tallet er langt bedre.

Men de er teknisk dyktige musikere, og det er alltid artig. Men for min del er låtene deres alt for dårlige, generelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.