Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nyinnflyttet til Bergen (NESTTUN)


Pål V

Anbefalte innlegg

Heisann.

Leter etter noen å jamme med, være kreativ med og kanskje ta noen spillinger med hvis det er kvalitet nok pÃ¥ det vi lager.

Hvem er jeg:

Pål Venås

31 år.

Opprinnelig og først og fremst gitarist, men spiller gjerne bass og trommer (solgte trommesettet før jeg flyttet..!!!! :-(....).

Spiller: Rock, tung rock , metall, funky blues, småhint av jazz og gjerne progressiv musikk.

Lytter til: Dream Theater, Steve Vai, TOTO, Avantasia, Masterplan, Helloween, Dream Police, Symphony X, Marco Sfogli, CURTIS BAY http://www.myspace.com/curtisbay (fra Bergen) ;) , David Gilmour, Queen......

Merkelig nok så blir ikke musikken jeg lager så tung som min musikksmak kan gi inntrykk av...

Er opptatt av stemning, men det skal være tøft og rått når musikken krever det!

Jeg har jobbet som musikklærer ved barne-, ungdom- og kulturskoler for noen år siden..

Jeg er ikke noe vokalist og vil først og fremst gjerne komme i kontakt med en verbal og kreativ person av denne rasen innen musikere... Det har INGENTING å si om du spiller et instrument også B)

Jeg har heller ikke spilt i noen band på mange år (3-4 år), så jeg er nok en smule rusten..

send meg en mail hvis du mener dette kan bli gøy!

paalvenaas@gmail.com

:)

Endret av Pål V
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.