Web Analytics
Jump to content

Nyinnflyttet til Bergen (NESTTUN)

Pål V

Recommended Posts

Heisann.

Leter etter noen å jamme med, være kreativ med og kanskje ta noen spillinger med hvis det er kvalitet nok pÃ¥ det vi lager.

Hvem er jeg:

Pål Venås

31 år.

Opprinnelig og først og fremst gitarist, men spiller gjerne bass og trommer (solgte trommesettet før jeg flyttet..!!!! :-(....).

Spiller: Rock, tung rock , metall, funky blues, småhint av jazz og gjerne progressiv musikk.

Lytter til: Dream Theater, Steve Vai, TOTO, Avantasia, Masterplan, Helloween, Dream Police, Symphony X, Marco Sfogli, CURTIS BAY http://www.myspace.com/curtisbay (fra Bergen) ;) , David Gilmour, Queen......

Merkelig nok så blir ikke musikken jeg lager så tung som min musikksmak kan gi inntrykk av...

Er opptatt av stemning, men det skal være tøft og rått når musikken krever det!

Jeg har jobbet som musikklærer ved barne-, ungdom- og kulturskoler for noen år siden..

Jeg er ikke noe vokalist og vil først og fremst gjerne komme i kontakt med en verbal og kreativ person av denne rasen innen musikere... Det har INGENTING å si om du spiller et instrument også B)

Jeg har heller ikke spilt i noen band på mange år (3-4 år), så jeg er nok en smule rusten..

send meg en mail hvis du mener dette kan bli gøy!

paalvenaas@gmail.com

:)

Edited by Pål V

• 4 weeks later...