Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

irritert


andre-punk

Anbefalte innlegg

Haha, vittig bra! Om det derimot IKKE var ironisk ment, så driter jeg i det... :D

Var nok ikke ironisk ment nei........ihvertfall ikke opp mot dine poster, siden jeg ikke leste de en gang. Så jeg driter i kommentaren din også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

(noen som har hørt om en punker i dag som sputter øl i tryne pÃ¥ en journalist, sÃ¥nn som Sid Vicious gjor nÃ¥r han var i Norge??)

noen her som er smarte nokk til å innse at dagens rock har blitt mer homsete en pop?

eller er dere også noen stygge jævler som dem?

Rebelsk 13 årig homofob? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Kan ikke si jeg har reagert noe spesielt på klesstilen til Muse altsÃ¥, og for utseendet sÃ¥ ser de vel strengtatt ut som 3 normale engelske menn :lol: Problemet er vel at vi bryr oss mer om musikken i dag, og lar livsstilen ligge..

Du må virkelig passe deg for hva du sier til folk. :)

Som Dee Snider sier (Ja, mannen i den store ballkjolen) "There have always been something homoerotic about men looking at men in tight "look at the bulge in my pants" pants..." HÃ¥rmetalen og glam rocken var betydlig mer "homo" enn det Muses Alt Rock noen gang vil bli. :lol: Herregud, bare se fasinasjonen Glammerene hadde av ROSA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt greit å ikke like visse typer musikk. men litt dumt er det vel å klage på at akkurat din type musikk ikke finnes lengre, når du referansene du trekker fram åpenbart ligger innen mainstreamen. det finnes mye forskjellig der ute, selv om det ikke detter i fanget på deg hver gang du skrur på tven. et band trenger ikke ha millioninntekt for å være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten så var Sid Vicious talentløs.

Godt poeng, fyren spiller ikke på albummet en gang! Gi meg Matlock isteden!

Sid Vicious er vel heller hva man kan kalle en fyr desperat etter oppmerksomhet som lot seg kommersialisere av sitt hat mot det kommersielle, en wannabe hvis man vil dra den langt, noe som vel er det du er mot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig glad for at dette med image ikke lenger trekker et like stort publikum. Jeg er ikke noen stor fan av band der man ser mer enn man lytter til dem... Syntes forsåvidt at det er lavmÃ¥l Ã¥ bruke homofili som et negativ(/positivt) trekk. Det bør man virkelig heve seg over. Jeg har flere homofile venner, de er ikke noe mer glad i "homo-pop'en" enn vi er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen her som er smarte nokk til å innse at dagens rock har blitt mer homsete en pop?

eller er dere også noen stygge jævler som dem?

Nå er ikke jeg noe spesielt fan av muse eller noe særlig annen ny kommersiell musikk, men hvis man ikke er enig med trådstarter, er man en stygg jævel?? Det må vel kalles et veldig dårlig utgangspunkt for en diskusjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig glad for at dette med image ikke lenger trekker et like stort publikum. Jeg er ikke noen stor fan av band der man ser mer enn man lytter til dem...

Der tror eg du kanskje tar litt feil, fordi eg meiner image selger utroleg mykje nå fortida. Bare sjå/høyr på mainstream musikken innen pop som Britney Spears, Rihanna osv... Eg meiner det er like mykje image som musikk som teller for at dei greier å selge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punk var ungdommer som sjokkerte og provoserte voksne!

før 50 tallet skulle alle unge bli som foreldrene, få seg en bra jobb, å ha et kjedelig liv til de dør.

Punk kom får å vise at det ikke var sånn det skulle vær. Musikken var ikke særlig avansert, men den sjokkerte å de fikk vise hva de mente gjennom musikk.

det er ikke veldig stor forskjell mellom glam metall og hardrock, og syns dere Mötley Crüe er homser? eller AC/DC?

å Slash? :S

rock er fra beatles til Guns N' Roses å det kan ikke noen forandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.