Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitar kameratene3


zumsteelguitar

Anbefalte innlegg

Eg vil på det sterkaste anbefale Ã¥ høyre konserten med Gitarkameratane 3.

Som dokke sikkert merka dokke av artistane, so er det tre vidt forskjellige gitarist typar

som har starta på en ny turnè.

Ronnie har spelt inn plate 2 gonga før i lag med Terje, men no har dei altså fått med seg

Mads eriksen på dette nye konseptet.

Når det gjelder Mads Eriksen so er det berre en ting å seie, Orgasmisk, fantastisk lyd, full kontroll , perfeksjonist.

Når eg no sriv dette så betyr ikkje det at dei 2 andre ikkje skal få god omtale. Dei gjorde en strålande jobb, og er verdt

både å sjå og høyre.

Til slutt vil eg berre seie at eg husker det var ett innlegg på forumet tidlegare som ordlyden var........ Telecaster egna seg ikkje til metal.

Gå og høyr på konserten når madsen drar i gong på sin Eugene Telecaster. :blink:

Kurt.

post-5168-1236418394_thumb.jpg

Endret av zumsteelguitar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på konsert med disse sjølv i Stavanger Konserthus, og det var rett og slett ikkje bra. Lyden var dårleg, høyrte ikkje keyboardet og får min del så blei det for mykje noter i sekundet. Følte det einaste som drog opp konserten var Rypdal og trommisen. Har aldri likt Tekrø, men sidan Rypdal spilte, så tenkte eg det kunne bli spennende, viste heller ikkje kven Mads Eriksen var, men fekk eit veldig dårleg førsteinntrykk av han. Hadde forresten ikkje forventa meg den type musikk, trodde det skulle bli litt mindre shredding. Følte også dei ødla Rockin' in the Free World av Neil Young sånn passe bra, spesielt når dei begynte å spille solo.. det paste rett og slett ikkje inn.

Men når først og fremst alt skal fram, så må eg nemne at eg aldri har likt "hundre noter i sekunder"-spilling, så det kan også ver det som øydla ein del for meg. Var forresten bare Rypdal som var trekkplaster for meg på den konserten.

Men dette var ikkje heilt min type musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.