Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Axe Fx - Er rør på vei ut av studioet?


joCCe

Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk av en eller annen grunn ikke til å svare deg på siste PM.

Teknisk feil av no slag.

Men skal sifra ihvertfall.

Kommer sikkert til å spille på Smuget igjen om ikke så altfor lenge.

Hmm.. Skal sjekke om jeg har trykka på noe. Uansett. Kult, da kommer GP og sjekker ut både spellinga di, og Axe'n der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 264
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er ikke ultra'n grisedyr?

Når du ser på hva du får vil jeg ikke si den er dyr i det hele tatt egentlig!

Den kan brukes til andre ting enn gitar og, de som påstår dette kun er software stappet inn i en 2U har ikke sett inni den!

Tar også pedaler veldig bra (hvor mange andre tildsvarende produkter gjør det?)

Eventide kvalitet på effekter og ampmodelering (+FAS egne) som ingen andre er i nærheten av i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ser på hva du får vil jeg ikke si den er dyr i det hele tatt egentlig!

Den kan brukes til andre ting enn gitar og, de som påstår dette kun er software stappet inn i en 2U har ikke sett inni den!

Tar også pedaler veldig bra (hvor mange andre tildsvarende produkter gjør det?)

Eventide kvalitet på effekter og ampmodelering (+FAS egne) som ingen andre er i nærheten av i dag.

Det er klart! Tviler ikke på kvaliteten på Axe FX i det hele tatt. Var vel heller en måte å spørre om hvor mye du måtte ut med for en Ultra.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye ble frakten? Trekker de tysk moms ifra prisen, og hvor mange prosent utgjør isåfall det?

Ferdig inn i stua for 12700.- fra USA :) Broren til en kompis er der borte. Han tar den med hjem i kofferten sin. 0.- i frakt og mva :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har forslag til sluttrinn. Har sett på ART SLA-2, som et linjært sluttrinn. Har også titta på Marshall 9100/9200 og EL 20/20, samt Mesa og VHT. Får vel mer ut av å bruke FRFR, men hadde vært fett med ett reint gitarsluttrinn også. Bare at det blir tungt å drasse på(som var noe av tanken bak å droppe Roadkingen)

Har kikka litt på Liquid's Pro model, noen som vet noe som helst om Fractal sin fotkontroller? Fant ikke noe på siden deres... Evt andre midikontrollere som folk her har erfaring med?

Endret av Kriig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en del folk som er fornøyde med ART SLA på fractalforumet. Har testa standarden min gjennom to transistorsluttrinn og ikke vært fornøyd i det hele tatt. Disse har dog vært billige sluttrinn (samson servo 300 og marshall valvestate 120/120), og jeg har ikke testet noen av modellene som det snakkes om på forumet, så kanskje det ligger noe der.

Min erfaring er iallefall at rørsluttrinn har MYE mer trøkk og dybde. Jeg gikk fra *skeptisk* til *HOLY s#!T* i byttet.

Når det gjelder MFC-101 så er det flere som venter i spenning. Jeg har stått på ventelista i over et halvt år nå. Det har derimot vært stille fra fractal sin kant ganske lenge angående kontrolleren. Jeg bruker ialledall behringer sitt FCB1010 mens jeg venter på fractal sin.

Med en enkel mod takler den 5 IA + 5 PG (minus er at den ikke leser IA-status, dette må forhåndsprogrammeres), noe som funker for meg mens jeg venter.

Off topic:

Blir kompisen til broren din tatt i tollen uten noe som kan dokumentere at axen er kjøpt for under 6k så tar de axen fra han.

Men igjen; Hva kan egentlig tollvesenet si om du hevder at tok med boksen tur/retur norge-usa? Det samme med gitarer. Det er jo ikke uvanlig at folk tar med seg gitarutstyr med på reise. Er man liksom pliktig å ha dokumentasjon på at man har kjøpt ting i norge før man tar det med på tur? Hva om man har kjøpt brukt uten kvittering i Norge?

Noen som vet hvordan dette fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pleid å stoppe i tollen når jeg har spilt i utlandet.

De har noen ganger krevd en liste, men da er det jo bare å føre på litt ekstra hvis du har tenkt å kjøpe med noe tilbake, de gidder ikke å gå gjennom

flighter og bagger å se på ting de stort sett ikke vet hva er hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.