Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica. Upopulert?


ThaGod

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jada jada. For de som ennå ikke har skjønt det så mente jeg å si (for de som mener at jeg skrev feil...) At Metallica er det metall bandet som selger mest i norge, men bandet kommer ikke fra norge(tror alle vet dette da men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde vi absolutt...
... IKKE ! :wink:
jo!

Metallica er bra!

Der er jeg uenig ! De er bedre !

Metallica har mange fanatisk gode riff, ekstraordinært gode tekster. Og ikke minst, kule bandmedlemmer.

Når det gjelder St. Anger: God idé, gode riff, gode tekster. Men det er det. Sangene er for lange, producingen suger store eselballer, og refrengene blir repetert ALT for mange ganger.

Allikevel elsker jeg St. Anger, noe som burde vise hvor mye jeg liker det beste Metallica har laget. Toppen nådde med Ride og Puppetz. De har prøvd mye nytt med Load og Re-load (hva med å kalle neste album un-load ?) og gjort det bra i den sjangeren. De første albumene var gode trash, de senere har vært gode hard-rock-album. dE har lykkes i å gå nye veier.

Metallica er for all del IKKE upopulær. Rundt den tiden St. Anger kom ut så jeg tilfedigvis at de hadde tre album inne på mest solgte album listen. Faen ikke ofte noen har tre album med der. Og når de var misfornøyd med salget til St. Anger i USA på 2,5mill solgte album, for øvrig en million mer enn Kelly Clarkson, burde det vitne til store forventniger fra et stort band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.