Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica. Upopulert?


ThaGod

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

metallica er rett å slett kongene, det kommer de alltid til å være!

Den nyeste musikken er ikke så mye å skryte av.

Men Metallica har prøvd utrolig mye nytt, og for det meste har det blitt bra, det står det respekt av.

Folk sier vel de er flaue for å være Metallica fan fordi det blir klisje,

alle er Metallicafan, noen mer DieHard en andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallica er etter min mening tidenes beste band! Selvfølgelig, som de fleste andre synes jeg de gamle albumene var uendelig mange ganger bedre enn de fire nyeste, med unntak av S&M! De skal jo muligens gi ut nytt album til høsten, la oss håpe de har funnet tilbake til gamle takter igjen da!!

Ellers står det også en laang diskjusjon om Metallica i denne tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matallica var jo ganske bra på 80 tallet, for på den tid så var det jo ikke noe bedre untatt Ac Dc o.l innen Metall, eniergiske folk som virkelig ville bli store... har Cunning Stunts live dvd og den er= jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mistenker at vi har endel karer her som misliker metallica rett og slett fordi det er så populært... men jeg kan jo ta feil. selv har jeg sansen for en god del av metallicas materiale, men må innrømme at jeg også er enda en av de som liker det gamle metallica best. Orion er en vanvittig digg instrumental.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nye metallica er helt tragisk, men det gamle har jeg stor respekt for. en vis mann sa til en kamerat av meg en gang, "want to learn how to play real black metal? listen to OLD metallica"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunden jeg ikke er så glad i metallica som jeg n gang var er pga alle fjortis kjerringer og det nye albumet som dem syntes er så skikkelig kul.. :evil:

er det derfor du ikke liker metallica :shock:

Image :?

Syntes metallica er kjedelig jeg. Føler ingenting når jeg hører på det, det gir meg ikke noe på noen måte. Da er hele poenget med musikken borte spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunden jeg ikke er så glad i metallica som jeg n gang var er pga alle fjortis kjerringer og det nye albumet som dem syntes er så skikkelig kul.. :evil:

Så de får ikke lov å høre på den samme musikken som deg?

Hvis de sier "dette er ganske bra musikk", gidder ikke du å høre mer på det bandet da?

Jeg forstår det slik at du har rævva musikksmak, hvis du forventer at du skal være den eneste som liker et eller annet band....

Hvis jeg forstår deg riktig, så gidder ikke du høre mer på Metallica siden det er "fjortismusikk" ...? Hvorfor ikke, er musikken dårlig, hvis mange yngre folk liker musikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.