Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica. Upopulert?


ThaGod

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange for tiden som mener at metallica er dårlig. Mange som sier til meg at jeg burde være flau fordi jeg er metallica fan. Kan upopuleriteten ha noe med St. Anger og gjøre? Dritt album btw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har aldri vært noen Metallica digger, men synes ikke St. Anger er noe dårligere enn andre tidligere plater. Men smak og behag, selvfølgelig. Det finnes mange som vil like det som er in, og de skal du bare drite i. Det er bedre å digge musikk du liker, enn å pine seg selv til å like alt du ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ingen vits i å diskutere, da dette er mektig subjektivt.

Noen foretrekker syretechno, andre foretrekker Mozart, og andre der igjen foretrekker Metallica.

Varierer fra person til person.

Mine 0.02 kroner (Hvorfor har ikke den norske myntenheten noe barskt tegn som finnes på tastaturet?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Metallica er veldig bra, selv om det er stund siden jeg har hørt på de....

St. Anger albumet har jeg faktisk sansen for, tøff Trash Metal!

Mulig folk misliker Metallica fordi de har tjent seg søkkrike, og mange mener de er for kommerse, og det kan også være de er det, men jeg synes ikke det gjør noe at de har mange fans, og har tjent veldig mye penger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.