Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gitarpakke


amoski

Anbefalte innlegg

De har en epiphone type sg på gitarhuset, en kopi av gibson sg til ca 2000. Hvis jeg ville anbefalt en forsterker til nybegnyner bruk ville jeg anbefalt en roland cube15w, fynker kanon bra, forsterkeren får du til en god pris, under en høvding på bruktmarkedet.

Sgen finner du hos www.gitarhuset.no

cuben kan du finne over alt, men ligger et par på finn.no til under høvdingen. så det trengs nødvendig ikke bruke mer en ca 3000 kr, men kommer jo også ann på hva man ønsker.

Det er litt bortkaster å kjøpe gitarpakker og slikt, får ofte dårlig kvalitet på ekstrautstyr som kabler etc. lønner seg like godt og kjøpe separat, og hvis du kjøper hos gitarsjappa får du ofte ekstra ting i prisen, som plektere, kabler kanskje en stropp og til og med et stativ om du er heldig.

EDIT: HER har du en sg pakke med forsterker og alt som trengs om det skulle være ønskelig.

Endret av thimzity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig hensikten med innlegget? Å fortelle at kompisen skal kjøpe seg gitar?

Hvis det er kjøperåd du er ute etter, bør du vel i det minste fortelle hva som skal avspilles på gitaren.

Har du forsøkt søkefunksjonen? Det er mer enn en tråd som handler om gitarpakke til fire. fem tusen.

Når det er sagt, er du selvsagt velkommen til å lage din egen tråd.

jeg vet det er flere tråder som inneholder gitarpakker, men nå skulle han ha seg sg.

sjanger burde jeg kanskje tatt med ja.er vell for det meste rock/metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva dere tenker på. Glem de billige SG'ene, har hatt en sånn sjæl, og du må regne med å koste på bedre mikker.

Freedo selger sin Dean Vendetta nå for TRETUSENKRONER!!! Tremoloen kan jo låses lett, for en nybegynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva dere tenker på. Glem de billige SG'ene, har hatt en sånn sjæl, og du må regne med å koste på bedre mikker.

Freedo selger sin Dean Vendetta nå for TRETUSENKRONER!!! Tremoloen kan jo låses lett, for en nybegynner.

hvis han absolutt vil ha en sg så hjelper du ham med å skaffe en sg...

det finnes såklart bedre gitarer på markedet til samme pris, men hvis han vil ha en sg så vil han det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg har kjempe erfaring med elgitar enda, men synes den Epiphone G310 er noe dårlig kjøp. Så klart kan den ikke måle seg med strater til flerfoldige tusen, men den er fin å lære på og har sikkert bedre kvalitet enn mindre kjente merkers "billig"-gitarer (Woodrock etc.).

Nok en gang, sagt fra en uerfaren munn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebelimport.net har en enkel Jay Turser SG-modell til 2000kr. Evt en litt mer avansert til 3700kr. (Gratis frakt). Hørt mye godt om dette merket, sÃ¥ kan kanskje være verdt en vurdering?

Selv med den dyreste så har han jo råd til en akseptabel øvingsforsterker om han kan strekke seg til 5000, og kansje et par hundrelapper over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å spørre.....

Har han noen gang prøvd en SG? Jeg ville definitivt ikke gått for en SG til en nybegynner.

Disse gitarene er ekstremt neckheavy og det er ikke godt for en nybegynner å kjempe mot gitarhalsen som vil i gølvet, mens han skal lære seg å spille.

har dratt han med på gitarbutikker for at han skulle få testet ut forskjellige typer, og det var sg som fallt mest i smak, så ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å kjøpe seg en reim med semsket skinn på innsiden.... funker i hvert fall glimrende på min LTD Explorer. Sitter som støpt selv om gitaren er ekstremt tung i nakken :-)

Men enig... selvsagt viktig å teste ut dette før man kjøper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.