Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

skrytepost.. :-)


EivindS

Anbefalte innlegg

Fikk meg to nye cymbaler idag :)

http://www.eivinds.net/bilder/trommer.jpg

Helt knall setup nå..

Sonor Force 3003

Sabian HHX Evolution 16 + 18 crash og 10 splash

Sabian AAX Studio 14 + 16 crash

Post bilder av shittet deres også.. siden jeg først startet en skrytepost ;-)

din rike jævel :D haha nice cymbaler, bruker sonor jeg og, Force 2001. Ellers så er det meste Zildjian og Tama. mer info senere, nå ringte det inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sonor??? Utrolig STYGGE lugs på de settene' date=' men skal visst være ganske brae trommer generelt!

Konge cymbaler! Herlig oppsett du har! Hva har du betalt for cymbalene samlet??[/quote']

Sonor er DIGG! Mens tama er no skit! Jeg er egentlig sterk motstander av tama :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næi næææi ikke si at du bruker de stikkene *vri.seg.i.smerte* jeg skjønner ikke hvorfor folk bruker de, det er jo bare tull, de har null balance og null refleksjon. Bruk heller Pro - Mark, det eller Regal Tip, utrolig gode stikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre Biaxident! Carbonstikkene mine knakk og har ikke rukket meg til tre45 for å kjøpe meg nye, så de er de eneste jeg har nå for tiden! Men hvis du venner deg til dem, er de ganske OK å spille med de også!

Ellers foretrekker jeg VicFirth... 5b er greie stikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har smak!! ;) akkurat de jeg foretrekker også, men pga. at tuppene fliser seg opp og blir ødelagt alt for fort har jeg begynt med 5b i stede.. De er ganske like...

De gule evolutionstikkene til Dave suger! Det er de røde standardstikkene hans som er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel, hver sin smak, de beste stikkene er uansett Pro mark, jeg sliter rett og slett med og knekke de, jeg var innom st.olavs og kjøpte Vic F. SD et eller annet, super gode stikker, men de knakk veldig lett, ikke fordi jeg spiller hardt, deg gjør jeg ikke, men fordi det er dårlig materiale, pro mark derimot er mye sterkere og har for meg hvertfall større refleksjon. Jeg har ikke testet karbon stikkene enda, men de skal visst være veldig lette, nå føler ikke jeg at lette stikker er noen fordel, heller midt imellom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke carbonstikkene var noe overnaturlige tunge.. de er tyngre enn Dave Weckl stikkene, men de er gode å spille med ellers! Bare du velger de som passer deg! Har mye bra og si om Carbonstikkene! Var meget fornøyd med dem, helt til de knakk da! Men det skjer jo en gang det også! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett trommesett!

En jeg kjenner har et jævlig rått DW sett, det koster litt over 100 000, og så har han forsikret det for 100 000...

Han kjøpte Zildijan cymbaler ekstra for 70.000 kroner!

Det er rått, og det står på bandrommet, han bruker det veldig sjelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm' date=' hvor lenge brukte du de? De skal jo tåle mer enn trestikker..[/quote']

De skal ha dobbelt så lang levetid som vanlige trommestikker! Men mine knakk alt for fort! Tror det var en produksjonsfeil i mine, så jeg skal klage i butikken jeg kjøpte dem! De knakk rett av nær midten! Må ha vært en luftlomme der!

Bilde av bruddet:

http://home.no.net/berglove/div/cs.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der så jo helt snodig ut.. jeg bruker vic firth 5a og er godt fornøyd med de. Så lenge du ikke slår mye på kanten på cymbaler/hihat osv, så varer de leenge.. Må bare rigge cymbalene slik at du slår oppå kanten med en ikke så veldig vridd vinkel..

Handler hos han strenger.no mannen, og får vic firth for 83 kroner paret. Kjempe messig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.