Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Uttøyning


Anbefalte innlegg

Sier en ting jeg: SENEBETENNELSE

Jeg sier en ting: Jeg tror jeg har fått det. ;-)

Har ganske så vondt i underarmen (er det det den kroppsdelen heter?)

Irriterende greier, og jeg tror nok at strekking og uttøying er det jeg skulle ja gjort...huff og huff..

Jepp, kom deg rett til lege. Hvis det er senebetennelse, må du ikke spille. Det er vanskelig, men jeg vet om folk som har måttet legge ned instrumentet for godt p.g.a utålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff...dette er ikke god lesing nei..

Jeg tror jeg skal vente litt å se ann hva som skjer..smertene er ikke der like mye idag som de var for et par dager siden. Kan jo bare vært noe strekk elelr lignende..

Men uansett, har lege og sykehus folk i nær familie så dette skal nok ordne seg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat blitt operert etter betennelse i armen, og det er noe dritt. en jeg går på skole med, han ahr måttet slutte å spille! Ta senebetennelse alvorli,g det kan bli kronisk og da kan man ikke spille mer. jeg kan i presisere nok hvor dumt det er hvis du ikke kan gjøre det du elsker lenger!! Hold armen varm med armvarmere, kopier andres notater hvis du går på skole ol. spill så lite som mulig, og gå til legen.. Vær så snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.