Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sanger til å trene opp fingerne på pickinighånden!


scarcarous

Anbefalte innlegg

Som sakt; Jeg trenger noen øvelser eller sanger til Ã¥ trene opp høyre hÃ¥nda mi da jeg skal begynne Ã¥ spille klassisk musikk pÃ¥ klassisk gitar. Jeg spiller el-gitar, men jeg vil lære meg Ã¥ spille klassisk, jeg trenger ikke noen øvelser til venstre hÃ¥nda. Den er trent godt nok fra før av. Bare noen øvelser til Ã¥ spille skikkelig klassisk med fingrene og ikke plekter. HÃ¥per noen kan hjelpe meg! ^_^

Mvh. Ossy B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Som sakt; Jeg trenger noen øvelser eller sanger til Ã¥ trene opp høyre hÃ¥nda mi da jeg skal begynne Ã¥ spille klassisk musikk pÃ¥ klassisk gitar. Jeg spiller el-gitar, men jeg vil lære meg Ã¥ spille klassisk, jeg trenger ikke noen øvelser til venstre hÃ¥nda. Den er trent godt nok fra før av. Bare noen øvelser til Ã¥ spille skikkelig klassisk med fingrene og ikke plekter. HÃ¥per noen kan hjelpe meg! ^_^

Mvh. Ossy B)

Wank med den andre hånda?

Ellers kan du jo finne sanger du vet bruker fingerspill. Blackbird med Beatles er jo fin f.eks :)

Egne teknikker har jeg heller lite å legge til :)

Endret av Mr. Blonde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengig av du skal spille. Sjekk Youtube og Stefan Grossman. Utrolig dyktig blues/bluegrass finger picker. Har flere instruksjoner liggende på Youtube

Sorry. Så litt seint at det var klassisk. Men for å trene pickinghånda funker Grossman fint

Endret av Moensel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.