Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musiker med desperat behov for band


Duckling

Anbefalte innlegg

Hei. Er en 21 år gammel kar, for tiden bosatt i Melsomvik utenfor Tønsberg.

Begynner nå å få et desperat behov for et band å spille sammen med, da jeg ikke klarer å få tid til musikken på egen hånd. Er relativt habil både på gitar (fortrinnsvis rytme), bass og trommer, men de to sistnevnte er å foretrekke og der kompetansen er høyest. Har ikke eget trommesett pr dags dato dessverre, så det er isåfall om noen har stående i øvingslokale. Synes også det er gøy å kore litt. Stemmen er vel ikke skapt for lead-vokal helt ennå, men jeg kommer meg :)

Av musikksjangre er vel rock/pop og avarter av dette det som er å foretrekke, men aksepterer alt så lenge det ikke er altfor bråkete. Dersom vokalisten mesteparten av tiden growler er det vel heller ingen grunn til å ta kontakt sånn egentlig.

Band i Vestfold hadde jo såklart vært å foretrekke, men kan også klare å kjøre til Drammensområdet dersom det er seriøst nok. Jeg er heller ikke avhengig av at det er et band som har drømmer om verdensherredømme (ennå). Kan godt spille opp til dans med gamle coverlåter også, bare jeg får relativt organisert øving, men om det er et band som tenker å ta over verden så kan jeg jo selvfølgelig være med på det også dersom jeg trives i bandet og alt funker :)

Så, kanskje er dette et skudd i mørket, men hadde jo vært kult om det funka. Har du, eller noen du kjenner, et band som kan ha behov for en glad og engasjert musiker til å spille et av ovennevnte instrumenter så send meg gjerne en PM, eller en mail til kim.t.aks[snabelkrøll]gmail dått com.

-Kim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.