Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer med Stratocaster pickup! Hjelp!


scarcarous

Anbefalte innlegg

Jeg satt og spilte på Fender Straten min i dag og hørte pÃ¥ litt sanger. NÃ¥r jeg hørte pÃ¥ sangene skrudde jeg selvfølgelig ned volumet pÃ¥ gitaren, men nÃ¥r jeg ville spille sÃ¥ skrudde jeg opp ... Plutselig nÃ¥r jeg skrudde opp volumet sÃ¥ hadde all distortion forsvunnet OG jeg hadde distortion pÃ¥ fullt pÃ¥ pedalen min og den sto pÃ¥! :o

Når jeg skrur av pedalen og har på samme volum level så hører man ikke en shit ... :(

Jeg skjiftet pickup position til middle/neck og da fikk jeg distortion på, men hvis jeg da skjiftet til kun middle var den helt lik som middle/neck stillingen ... Jeg har aldri tuklet med elektronikken i denne gitaren og den har ikke aktive pickuper. Den har Fender Lace sensor gold i neck og middle position og en Fender Lace sensor red i bridge. Jeg håper virkelig dere kan hjelpe meg uten at det blir veldig komplisert og uten at jeg må levere den inn til rep!

Mvh. Ossy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I made a new discovery! Når jeg bytter til den pickupen i necken sÃ¥ er den fortsatt clean, men hvis man hører nøye etter er lyden veldig grumsete i "bakrunnen". Jeg regner med at dette har noe med at distortion pedalen stÃ¥r pÃ¥. (Jeg har fortsatt distortion og volumet pÃ¥)

Mvh. Ossy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.