Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal ha meg en Akustisk Gitar. HM?


Tordenskrald

Anbefalte innlegg

Eg trenger en akustisk gitar som har mikk, og lurte på hva eg bør se etter på brukt markedet.

Noen som har erfaringer med noe ukjent merke som var dritbra, legg igjen tips...

Mine Kriterier;

- Lyden og treverket må være skikkelig kvalitet

- Ha eq bånd og mikk

- Ikke noe Martin D 35 eller noe sånt kjempe dyre treplanker.. men noe som har samme klang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ikke noe Martin D 35 eller noe sånt kjempe dyre treplanker.. men noe som har samme klang:-)

Det går ikke. Det er en grunn til at de koster det de gjør. Men det er mye brukbart i et penere prisleie, Ibanez vet jeg mange her på forumet er glad i. AEL (og kanskje AEF) hadde nok vært lurt å skjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trenger en akustisk gitar som har mikk, og lurte på hva eg bør se etter på brukt markedet.

Noen som har erfaringer med noe ukjent merke som var dritbra, legg igjen tips...

Mine Kriterier;

- Lyden og treverket må være skikkelig kvalitet

- Ha eq bånd og mikk

- Ikke noe Martin D 35 eller noe sånt kjempe dyre treplanker.. men noe som har samme klang:-)

Om du bor i Trondheims området, kan du stikke innom Tre45 å prøve Ayers!

De har noen fantastiske gitarer som man faktisk slipper å selge sjela si for å få råd til!

Tror desverre det bare er Tre45 som fører det merket her i Norge for tida, men om du får muligheten til å prøve en, så er det absolutt å annbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takamine G series. Kjempegode gitarer som ikke koster skjorta.

(Sound1.com har noen i 5000 kroners klassen)

Personlig så eier jeg en EG340C, fra USA, som bÃ¥de lÃ¥ter og spiller helt fantastisk. Anbefales!

+1

Har selg en EG530C, låter flott :)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.