Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson LP Standard


Borge

Anbefalte innlegg

Tok et par bilder for å sammenligne:

pickguardoff.jpgpickguardon.jpg

pickguardsideoff.jpg

pickguardsideon.jpg

Så hva synes folket? La plekterbeskyttelsen være av eller skru den på? Klarer ikke å bestemme meg, synes plekterbrettet passer fint (med tanke på at fargen matcher pickuprammene, pickupvelger osv) men samtidig så synes jeg også gitaren er stilig uten!

Pro's and con's? Hva synes folket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten. Jeg har tatt av plekterbrettet på mine les pauler fordi jeg synes det er i veien, men det kan ogsÃ¥ se veldig bra ut sÃ¥nn. Synes gitaren din var mye penere uten.

Edit: Har som sagt fjernet plekterbrett selv av praktiske, ikke kosmetiske grunner. Hvis du liker å ha det der synes jeg ikke du skal fjerne det. Det jeg prøver å si er at hvis man skal gjøre endringer på en gitar, burde det vel helst være noe som gjør gitaren mer behagelig, eller gjør at den låter bedre. Litt dumt hvis gitaren ser tøff ut, men er ubehagelig å spille på :rolleyes:

Endret av denyeverything
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svarene! :)

Vel, siden gitaren ble levert uten plekterbrettet montert så fÃ¥r jeg vondt i meg bare ved tanken ved Ã¥ begynne Ã¥ lage hull i gitaren for Ã¥ sette pÃ¥ det originale plekterbrettet. Og om jeg da vil ta det av sÃ¥ vil de hullene alltid irritere meg.

Fant derfor en perfekt løsning - bilder: Screwless Pickguards for Gibson Les Paul guitars

De selges her: http://bobbyleesignatureseries.com/

Plekterbrett til Les Paul gitarer som festes uten å lage en eneste ripe i gitaren. De bruker de fire festeskruene til pickup'ene!

Da er to slike bestilt, et i creme (samme som det som ble levert med gitaren min) og et i klar (gjennomsiktig) plast :)

SÃ¥ kan jeg variere litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.