Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

omg


Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er den TC klangen som stort sett alle konsertsaler og studioer har fin? den gamle 2units delayen.. er i riggen der..

Hørt mye lovord om den der..

Så kommer spørsmålet .. trenger han alt det der? jeg tror IKKE det

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo ta år og dag for å programere inn en lyd der... må nok ærlig innrømme at den racken ikke vekket noen følelse til meg... alt for stor.. nærmets ubrukelig stor... hvis jeg hadde den.. så hadde jeg nok bare stått igjen med halvparten ganske kjapt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har sett riggen før. Skjønner ikke hvorfor fyren selger det, han var visstnok fornøyd, det er Gtrboy fra HRI sitt rack... Mannen er helt vill, han hadde en sinnsyk rigg men en Bogner Fish, en 3+SE og en Soldano/Caswell-preamp tidligere, inn i no gigantiske Soldano poweramper, sinnsyke fyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo ta år og dag for å programere inn en lyd der... må nok ærlig innrømme at den racken ikke vekket noen følelse til meg... alt for stor.. nærmets ubrukelig stor... hvis jeg hadde den.. så hadde jeg nok bare stått igjen med halvparten ganske kjapt...

helt enig. personlig klarer jeg meg FIIIINT med en combo, et par bokser til å hoppe på og en gitar eller to

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke kalle det unødvendig stort, hva om du vil ha akkurat den lyden du vil ha...

- Preamp 2u, i dette tilfellet en x99r

- Poweramp, VHT 2/50/2

- Effekter, 3 u Line6

- Delay, Tc 2290

- Chorus, en Tc 1210 Spatial Ecpander

- Dunlop Rack-wah

- En Eclipse til harmoniseringer

- Double Expanded CAE RS10, for å kontrollere hele dyret samtidig

- G-Force til andre effekter

- GCX og PAtchmate til switching inn og ut av pedaler of alle effektene

- Og en skikkelig mixer

- Furman Power Conditioner

Har du penger, og lyst på sånn chorus, sånn harmonizer, sånn wah, den ekkoen, mulighet for true bypass på alt og alle, samt kuil preamp og poweramp, baller det fort på seg, spess hvis du har tjukk lommebok...

http://community.webshots.com/user/georgn71

Noen som sa mye...? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.