Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tale/debatt/utsagn til ei låt!


Anbefalte innlegg

Hei!

Eg treng hjelp til å finne ein tale, debatt eller utsagn til eit parti i ei lÃ¥t eg har komponert. Eg er relativt Ã¥pen til kva denne talen/debatten/utsagnet skal omhandle, men mÃ¥ omhandle desse emna:

krig

nasjonsoverlegenheit

undertrykkelse

menneskerettighetsbrudd

vitenskapeleg-etiske spørsmål

og liknande

Tenk gjerne The Great Debate eller Recognizing Fate av Andromeda som brukar

av Dwight D. Eisenhower frå 1961. Dette må være på engelsk og må kunne bli nedlasta frå nettet, om du ikkje har lydfila fra før av. YouTube er ingen problem.

Eg hadde satt stor pris på om nokon har nokre forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin Luther King - I have a dream

Takk for forslaget! Eg må innrømme at eg ikkje hadde tenkt pÃ¥ denne talen i det heile tatt. Eg trur derimot at denne talen, som omhandlar rasisme og raseundertrykkelse, rett og slett ikkje vil passe inn i temaet pÃ¥ lÃ¥ta.

Har du fleire forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for torrenten CastorFiber. Fint funn! Der ligg nokre gullkorn i dei forskjellege talane, men lydkvaliteten er desverre varierande. Så eg veit ikkje kor bra det blir å klippe saman dei forskjellige delane av Churchills' taler. Men, absolutt mykje brukbart materiale her!

Tar fortsatt imot forslag! Gjerne litt meir up-to-date material.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo på 1900- tallet det var viktig for statsmenn å være folketalere. Derfor er gjerne de beste talene fra den tiden, og da blir jo lyden ofte så som så. Viktigheten av å være en folketaler har jo gått mye nedover i og med mediautviklingen. Nye veldig gode taler er vel omtrent slutt med "I have a dream", er jeg redd. I hvert fall slik jeg kjenner historien.

Med all mulig respekt, det er liksom ikke like mye sprut i "dvonningen og jeg"- talene til Kong Harald som i det Churchill presenterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er einig i det - store talere er det så å sei slutt på i desse dager. Men eg er ikkje ute etter ein begavet kjent taler som er ekstremt flink å ordlegge seg. Eg trur eg ser meir etter konkrete og direkte meiningar frå stort sett kven som helst, alt fra sivile til politikere. Da blir plutseleg utvalget mykje breiare, så det er kanskje ikkje så lett å finne det perfekte taket.

For å seie det slik - eg har vurdert alt fra Bill O'Reilly, ein konservativ hissigpropp/tv-"kjendis", til Winston Churchill. Det eg føler er viktig er dynamikk i språket, at diskusjonen blir litt "heated" og intens, i tillegg til at temaet og bodskapet er relevant til det resterande. Eg har brukt mykje tid på å finne noko frå krigen i Midt-Østen, men endar alltid opp på YouTube med å sjå Bush drite seg ut.

Endret av Knutern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.