Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tibakemeldign på inspilling


alek

Anbefalte innlegg

Dette her er ikke en hel sang som jeg har lagd, men ble lagd av meg og en kamerat da vi trang musikk til en kortfilm vi lagde på skolen.

Lyden er nok ikke den beste, iogmed at den er spilt inn på gutterommet, men det skal ikke stå på kvaliteten på instrumentene vi brukte.

Kameraten min spilte gitar, jeg spilte trommer, bass og keyboard (og B3)

http://www.quickfilepost.com/download.do?g...74d66391b933d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er ikke en hel sang som jeg har lagd, men ble lagd av meg og en kamerat da vi trang musikk til en kortfilm vi lagde på skolen.

Lyden er nok ikke den beste, iogmed at den er spilt inn på gutterommet, men det skal ikke stå på kvaliteten på instrumentene vi brukte.

Kameraten min spilte gitar, jeg spilte trommer, bass og keyboard (og B3)

http://www.quickfilepost.com/download.do?g...74d66391b933d58

Bra spilt. Litt ubalanse i miksen. Mye gitar ifht. Keyboards synes jeg. Vel mye gain på gitarene etter min smak. Blir veldig "sint veps", men noen liker det sånn, så det er jo ikke feil i den forstand. Trommene låt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var prototype på "Pointy guitar, sound set to mosquito" :)

Synes kompet låt fint, men i og med den stilen som er valgt, tror jeg det hadde blitt litt bedre med en litt mildere gitarlyd. Tenkte også på at et par litt mer naturlige lyder på synth- solo hadde passet bedre. Det skjer mer enn nok her hvis dette er bakgrunnslyd til en film.

Kompet er fint og tett, og lydbildet er bra!

Du skriver noe om bra kvalitet på instrumenter- hva slags godsaker er dere har tafset på? Fortell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitarene som ble brukt er en Gibson Les Paul Standard 2004 til rytme, og en Flying V '67 til soloer.

Forsterkeren er en Marshall JCM 800 2205 (50Watt) og et marshall 1960BV kabinett (mikka opp med 2 Shure 57er og en Samson Condensator)

Trommesettet er et Pearl Masters Custom og en Eric Singer signature skarp

har også en Gibson Les Paul Standard Faded 2008 og en Les Paul Studio, men de ble ikke brukt på denne.

Kan man forsten legge ut cover versjoner her? for jeg har spilt inn en verson av Velvet Revolvers Messages

Endret av alek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.