Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Nei"-gitarer og deres turn-offs...


GummiTZ

Anbefalte innlegg

Påmalte f-hull.

Bare en liten tanke som slo meg... Om du har muligheten til å kjøpe en knallgod gitar, alt på den er perfekt for deg. Flammelønnstopp med syke flammer, noe du i denne hypotetiske settingen liker. Du låner med deg gitaren hjem, tester den, bruker den på øving. Ingenting å klage på. Så, mens du står og beundrer gitaren en siste gang før du skal tilbake til butikken for å avtale kjøpebetingelser, en liten tass av en lillebror - som tilfeldigvis spiller fiolin - sier spedt: "Fin gitar, bror. Den har til og med f-hull som fela mi!" Du legger selvfølgelig merke til at flammelønnstoppen i sitt virrvarr faktisk utgjør konturene av to distinkte f-hull. Kjøper du gitaren eller leverer du den tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bare en liten tanke som slo meg... Om du har muligheten til å kjøpe en knallgod gitar, alt pÃ¥ den er perfekt for deg. Flammelønnstopp med syke flammer, noe du i denne hypotetiske settingen liker. Du lÃ¥ner med deg gitaren hjem, tester den, bruker den pÃ¥ øving. Ingenting Ã¥ klage pÃ¥. SÃ¥, mens du stÃ¥r og beundrer gitaren en siste gang før du skal tilbake til butikken for Ã¥ avtale kjøpebetingelser, en liten tass av en lillebror - som tilfeldigvis spiller fiolin - sier spedt: "Fin gitar, bror. Den har til og med f-hull som fela mi!" Du legger selvfølgelig merke til at flammelønnstoppen i sitt virrvarr faktisk utgjør konturene av to distinkte f-hull. Kjøper du gitaren eller leverer du den tilbake?

TILBAKE TIL BUTIKKEN!!!!!!! :angry::angry::angry:

Endret av Progressiv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten tanke som slo meg... Om du har muligheten til å kjøpe en knallgod gitar, alt på den er perfekt for deg. Flammelønnstopp med syke flammer, noe du i denne hypotetiske settingen liker. Du låner med deg gitaren hjem, tester den, bruker den på øving. Ingenting å klage på. Så, mens du står og beundrer gitaren en siste gang før du skal tilbake til butikken for å avtale kjøpebetingelser, en liten tass av en lillebror - som tilfeldigvis spiller fiolin - sier spedt: "Fin gitar, bror. Den har til og med f-hull som fela mi!" Du legger selvfølgelig merke til at flammelønnstoppen i sitt virrvarr faktisk utgjør konturene av to distinkte f-hull. Kjøper du gitaren eller leverer du den tilbake?

Da er det frem med noe som kan få dem bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Møbel"-gitarer og basser. Ingenting feil med en fin flamme- eller quilt-topp, men noen ganger gÃ¥r det ALT for langt med gull, glitter og perlemor og stash.

DRAG02_front.jpg

Sånt er til for å henge på veggen, ikke for å spille på. Og jeg tror ikke jeg ville hatt den på veggen heller.

Og:

- custombasser med 7, 9 og gudvethvormange strenger ser oftest helt forferdelige ut, i tillegg til møbelsituasjonen jeg har nevnt.

- basser med mer enn 5 strenger generelt (oktavstrenger er akseptert :D )

- pointy metalgitarer (Mockingbird og Explorer er unntakene)

Endret av el_roffo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det den ene ikke liker elsker en annen. Helt herlig - det finnes noe for alle :)

I mitt hue foregår det slik at jeg ser for meg gitaren bygget med et levende materiale.

Derfor liker jeg ekstra godt når jeg kan se materialet og håndverket som sammen

skaper den gode følelsen av at denne gitaren er akkurat passelig for meg.

Ja, jeg foretrekker møbelgitarer og liker minst svarte gitarer. Men jeg har likevel

svarte gitarer i mitt eier - og det er ikke for å matche imaget mitt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg ogsÃ¥, men de trenger ikke se ut som de kommer fra helvete.

Det er sant. Men smak og behag er varierende. Mora og dattera. Noen liker begge. Så spørs det også hvor mye man godtar før det er for mye av det vonde. Skulle nesten tro at det fantes et par ting som mange synes var direkte fy fy. Men det ser litt dårlig ut enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.