Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Line 6 M13


Ataxia

Anbefalte innlegg

Har hatt denne fantastiske boksen i noen måneder nå og er etter blitt godt kjent med den.

Jeg har inntrykk av at en del av dere er litt nyskjerrige på denne.

Jeg vurdere å spille inn noen klipp/videoer med denne, for å demonstrere hva den kan gjøre og hvordan den låter.

Problemet er at den har så ufattelig mange muligheter, at det er håpløst å gå gjennom alle.

Så da spør jeg dere:

Er det noe dere vil ha demonstrert? En spesiel type vreng? effekter? forskjellige kombinasjoner? looping?

Skrik ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat bestilt en fra thomann og venter den i slutten av uka. Håper den er like bra som jeg tror den er. Kunne godt tenkt meg å få demonstrert litt om 4 kabel metoden og andre oppkoblingsmuligheter. Jeg kommer nok personlig ikke til å bruke vrengen i den, men noen effekter er det jo uansett kjekt å ha foran ampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat bestilt en fra thomann og venter den i slutten av uka. Håper den er like bra som jeg tror den er. Kunne godt tenkt meg å få demonstrert litt om 4 kabel metoden og andre oppkoblingsmuligheter. Jeg kommer nok personlig ikke til å bruke vrengen i den, men noen effekter er det jo uansett kjekt å ha foran ampen.

4 kabel metoden har jeg aldri prøvd, da jeg ikke bruker vreng fra amp.

Men kan sikkert få til å demonstrere det.

Men det spørs jo om jeg får gjort det før du får din egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg kan skrive under på at vrengen i m13 ikke på noen måte står mye tilbake for noen vrengpedaler jeg har prøvd. Helt genialt brett dette her, henter på en måte det beste fra multieffektbrett ( du slipper masse kabler, strømforsyninger, oppkobling osv.) og enkeltpedaler ( enkelt å skru og lagre, slipper å lage presets) og slår det sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.