Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Volume pots


bantex28

Anbefalte innlegg

En transistor på 40-100 yF? Hva er det du snakker om nÃ¥? Trur du har bomma litt.

Tror ikke en transistor kobla der klarer å fjerne så veldig mye høyfrekvente signaler at det gjør noe :P Og sånn ellers har ikke transistorer noe som helst med Farad å gjøre. Den y'en, den skal nok uansett helst være en u (mikro), eller hur? :P

Ikke for å være frekk, men humra litt for meg selv når jeg leste det innlegget ditt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En transistor på 40-100 yF? Hva er det du snakker om nÃ¥? Trur du har bomma litt.

Tror ikke en transistor kobla der klarer å fjerne så veldig mye høyfrekvente signaler at det gjør noe :P Og sånn ellers har ikke transistorer noe som helst med Farad å gjøre. Den y'en, den skal nok uansett helst være en u (mikro), eller hur? :P

Ikke for å være frekk, men humra litt for meg selv når jeg leste det innlegget ditt :P

+ 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahah! ja, for helvette :D hehehe! 400-1000pf, mener jeg jo! Og mikro kan skrives både med y og u (bare sÃ¥ DET er sagt)... Men jeg godtar arrestasjonen pÃ¥ de andre greiene. Lenge siden jeg pratet simpel elektronikk, og mye har gÃ¥tt i surr siden da

Hehehe :ninja::D Og nå om dagen går det mest i avansert elektronikk, eller? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.