Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Electro Harmonix Big Muff Pi w/ Tone Wicker


Vassbakk

Anbefalte innlegg

Jeg funderte over et kjøp av "Electro Harmonix Big Muff Pi w/ Tone Wicker"

Den virke veldig bra med mange gode og tøffe instillinger, men jeg finner ingen demo video som viser bruk ved en gitar med EMG's

Er det noen av dere som har erfaring med om dette faktisk låter bra eller om det bare blir en masse sustain?

Jeg har en Jackson MG serie DKMG Dinky med 81 - 85 EMG's.. Forsterkeren er en Marshall MG30Dfx

Sjanger jeg spiller mest er vell litt 60,70's rock :D å litt tyngre riff

Endret av Vassbakk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på min :D Den burde være her i mÃ¥rra.

Jeg har blitt fortalt at den er prikk lik NYC modellen, men med Tone og Wicker brytere i tillegg. En fyr jeg snakka med på The Gear Page har en Rams Head, og han har prøvd kjempe mange andre Muff'er, og han sa at Tone Wickeren var den han syns låt best :)

Her er tråden jeg lagde på TGP: http://www.thegearpage.net/board/showthread.php?t=498748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte bare å legge til at jeg hadde en Big Muff PI USA og kjøpte meg en little big muff.

Jeg liker little big muff'en mye bedre da den ikke høres ut som en bie om man skrur toneknappen over kl 10.

Big Muff Pi w/ Tone Wicker ser ut til å ha samme boks/størrelse som little big muff.

forundrer meg ikke om Tone Wicker'en er den samme med to ekstra switcher.

Skal prøve å modde min little big muff så jeg får en bryter som skrur av og på tone kretsen. noen som har tips til dette?

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.