Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Death


Roar

Hvilken skive liker du best?  

23 stemmer

  1. 1. Stem

    • Scream Bloody Gore
      0
    • Leprosy
      0
    • Spiritual Healing
      0
    • Human
      4
    • Individual Thought Patterns
      7
    • Symbolic
      9
    • The Sound of Perseverance
      3


Anbefalte innlegg

Her går min lett til Individual Thought Patterns. Eneste metalskiva der jeg bryr meg om bassen, låter greit fett med fretless.

Liker ikke vokalen helt dog, synes ikke han begynte å synge fett før de to neste, spesielt på Symbolic.

Endret av Roar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen er det du snakker om? Vokalen til Chuck er top notch..

Top notch innenfor sin sjanger, kanskje. Men jeg liker den ikke særlig, har dog blitt vant med den og den funker. Men han høres, for meg, ut som om han holder på å spy opp stemmebåndene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rives mellom Human og Symbolic. ITP syns jeg ikke er så veldig knall egentlig... Fete soloer da, og et par skikkelige gromlåter. Har fått sansen for Perseverance også, selv om vokalen hans er skikkelig kjip på den skiva.

Likte sound of før, men etterhvert begynner man å kjenne på kroppen hvor unødvendig lange alle sangene er. Fortsatt et bra album dog.

Aldri skjønt greia med Human for å være ærlig. Skal prøve å høre meg ihjel på den og se om den vokser noe særlig. Måtte i grunn gjøre det med Individual og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.