Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson LP Standard Honeyburst!


embedded

Anbefalte innlegg

Har sett at de standardene 50's i honeyburst er på usedvanlig nedsatt pris enn de andre standardene. Er det grunnet stort produksjonstall eller hva, eller senket innkjøpspris? Jeg er på jakt etter en Strat eller LP til å kose meg med hjemme og om jeg kan få en slik billig er jeg jo så klart interessert i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SG har jeg hatt og er helst på jakt etter Les Paul :) Er ikke akkurat det at jeg vil ha en "billig" Gibson, men at jeg vil ha en god Les Paul for penga egentlig. Og nÃ¥r det er en faded standard som har det den skal ha og ser killer ut (som jeg synes) ser jeg pÃ¥ det som et passende kjøp for meg. FÃ¥r finne den i en butikk Ã¥ prøve den ut og veie den opp mot andre eventuelle Les Pauler og Stratter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat den LP'en (Standard Faded Honey).

Nydelig gitar! 50's necken gjør den ogsÃ¥ ganske lettspilt. Jeg syns bare det er tøft at den er faded. Men det er min mening. Du fÃ¥r stikke og prøve den og finne ut hva du syns ;)

Helt enig! Jeg liker Faded finishen bedre enn vanlig (klarlakk). Mye mindre utsatt for riper også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.