Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Banjo


CrippleCreek

Anbefalte innlegg

Heisann dere!

Holder på å lære meg å spille på tusenkroners banjoen min. Har begynt å planlegge mitt neste banjokjøp og i den forbindelse ønsker jeg råd og tips om hvilket merke jeg burde velge. Er det noen her som har prøvd banjoer fra Morgan, og eventuelt har ei mening om disse? Andre merker som er mere aktuelle i prisklasse inntil kr. 5000?

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

Heisann dere!

Holder på å lære meg å spille på tusenkroners banjoen min. Har begynt å planlegge mitt neste banjokjøp og i den forbindelse ønsker jeg råd og tips om hvilket merke jeg burde velge. Er det noen her som har prøvd banjoer fra Morgan, og eventuelt har ei mening om disse? Andre merker som er mere aktuelle i prisklasse inntil kr. 5000?

På forhånd, takk!

Selv har jeg en Morgan banjo til 2500 kr som jeg er fornøyd med. God lyd og solid banjo MEN det er dog en 6 strengs. De har 5 strengs banjo også, regner med at de er av samme kvalitet. Men dette er min første banjo og jeg er nokså fersk, jeg falt for Morgan pga pris i forhold til kvalitet. Håper dette var til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.