Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Delay sampling låt som er mye kulere enn den forrige :D


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Hvis du ber om det så :)

Det er ikke mi stil akkuratt, men det er nå så. Jeg synes du burde dvele litt lenger ved hver ide du legger på. Nå kommer det nye ting til hele tiden. Kanskje ta deg litt mer tid. La lytteren få mulighet til å oppleve de forskjellige stemningene litt mer.

Ved å pøse på med nytt hele tiden så drukner mye av det gamle og man mister det litt for fort synes jeg.

Dessuten så virker det som om det knepper og knaker litt mye på innspillingen din. Enten så er det her hos meg, eller så kanskje du burde justere litt på audio bufferene dine i Logic (eller hva det nå heter der) og se om det hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks for the comments Vegar..

Virker bare som tiden går så sinnsykt når du har av skjermen og sitter i mørket og sampler , så strevde litt å ikke gjøre det kjedelig sånn som det ble sist .. Følte iallefall det var bedre nå .. og det at det bare er en liten periode som loopes føler jeg fort det blir kjedelig..

Men ja, jeg skal tenke på det til neste gang .. takker og bukker..

Angående knepringa .. så tror jeg ikke jeg har det her .. har litt elektrisk støy fra en loddefeil i gitaren.. men ikke no bufferstøy tror jeg..

Takk

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.