Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pakke fra Warmothland...


The Euphor

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Begge er kropp og hals fra Warmoth. Jeg er så lite fingernem at jeg bestilte begge ferdig lakkert. :)

Ble det mye ekstra tillegg i prisen for det? Vurderer mitt eget lille prosjekt snart og vil vite mest mulig før jeg setter i gang ^_^

Edit: Beklager, Rocktrond var smart og minnte meg på at jeg faktisk sitter på internett her :P

Endret av Dan Donegan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å ser litt ann nå, hvordan er gitarene å spille på?

Fant ut av at for det jeg vil ha så kommer det fort oppi hva det vil koste å kjøpe meg en god gitar som er ferdig bygd.

Og da vil jeg gjerne vite fra en med erfaring med delene om hvordan kvaliteten er ;)

Men litt stas å ha noe man har satt sammen selv også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitarene er gode å spille på. Telen kan fort enda opp blant de beste jeg har spilt på, selv om halsen er veldig tykk i forhold til det jeg er vant til. Begge gitarene måtte gjennom en runde med båndservice. Etter hva jeg har hørt - ikke erfart selv - så har halsene til Warmoth blitt litt slappere de siste åra. Dvs. de trenger en siste finpuss for å være perfekte. Treverk, lakk og innlegg er det absolutt ingenting å utsette på. De aller fleste halser må gjennom et oppsett som inkluderer flikking etter montering på kropp, så jeg vil ikke se på det som noen særlig god grunn til å ikke velge Warmoth. Dette er nok heller, beklageligvis, en trend i gitarverden generelt. Gitarene er dårligere klargjort rett ut fra fabrikken, og må derfor ordnes etter kjøp.

Jeg er veldig fornøyd med kvalitet i forhold til pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.