Gå til innhold
The Euphor

Pakke fra Warmothland...

Anbefalte innlegg

Sendt den 17. fra USA. Levert på døra i dag. :) Grei tid Ã¥ bruke pÃ¥ frakt...

Lite sagt, lite glemt, noen få kjappe bilder. Har ikke pakket opp halsen, men den står rett bak døra. Bildene er med plast på, som dere ser. Mulig jeg anskaffer nytt plekterbrett, om det ikke blir lysere i bedre lys.

Kjør bilder!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slank og hypermoderne lønnehals kommer på denne. Skulle hatt Floyd Rose, men men. Kan ikke få i plastpose og bærepose.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke Floyd på denne nei. :) Veldig klassisk oppsett. Stolen ligger opp ned pÃ¥ bildet, bare for Ã¥ vise fargen. To pinglecoiler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow, smekker hals!!

Selv med et tradisjonelt Tele-oppsett bærer denne allerede preg av en noe mer rocka stil.

Alltid kult med Warmoth-prosjekt, blir spennende å følge!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halsen er jeg veldig godt fornøyd med. Grafittnøtt, SS 6105 bÃ¥nd, mye treverk i dybden. Litt morsomt at det ene innlegget pÃ¥ 12. bÃ¥nd nesten er rosa. Matcher plekterbrettet. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til å bli en fresh tele dette ja. Likte kombinasjonen av farger på plekterbrettet og kroppen. Men hadde nok valgt en hals med mørk tre på gripebrettet selv kanskje...

Endret av Slashaxl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halsen ble i utgangspunktet valgt fordi den var ferdig behandlet med silkematt overflate, ferdig med bånd og nøtt. Hulla til stemmeskruene stemte ogsÃ¥ med det jeg ville ha. SÃ¥ da var valget enkelt egentlig. Lønn vs rosentre er jeg ikke sÃ¥ veldig kresen pÃ¥. Har i mange Ã¥r stort sett spilt pÃ¥ gitarer med rosentre gripebrett, med spredte innslag av lønn. De siste to gitarene har lønn i gripebrettet. PÃ¥ tide med litt forandring, kanskje. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finfin gitar! :D Warmoth lager drøssevis av lekre halser ser det ut til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.