Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Wah Wah


Gittar-Satan

Anbefalte innlegg

Har akuratt kjøpt meg en "Ernie ball wah", den er ganske ny, og er ekstremt fornøyd! fikk den for rundt 1700,- på gjøvik.

Det som er stilig med den er at det er anderledes elektronikk i den. hadde en Crybaby før, men i forrhold til ernie er ikke den noen ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er den man har på godlyd. Virker som de fleste butikker som har den inne selger den til 8-900 kr selv om veiledende pris ligger pÃ¥ 1600. Sikkert tatt inn store partier av den og da kan man unne seg Ã¥ selge ting billigere uten Ã¥ tape ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei, jeg skal kjøpe meg en Wah pedal snart, men jeg greier ikke å bestemme meg for hvilken. Hvilken Wah anbefaler dere for metal bruk? til litt Kirk Hammett style solo Wah. tenkte på en standard CryBaby men hørte at denne ikke var så bra med distortion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en Vox? De går for samme pris som Crybaby for tida... Til metal vil jeg anbefale Dimebag-signaturmodellen Crybaby From Hell, den er meget bra til higain og kan justeres etter DIN smak :) FÃ¥r den ganske billig fra ebay, jeg betalte vel 1050,- for min inkludert alt, riktignok da dollaren var endel lavere men... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morley Bad Horsie 2 slår alt! Jeg MÅ ha meg en sånn.

jeg syntes morleyen er skikkelig dårlig. Aldri likt sweepet eller lyden i dem, og jeg liker ikke hvordan pedalen er å bruke. Gamle wah-pedaler fra ebay er som regel et kupp i forhold til nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes morleyen er skikkelig dårlig. Aldri likt sweepet eller lyden i dem, og jeg liker ikke hvordan pedalen er å bruke. Gamle wah-pedaler fra ebay er som regel et kupp i forhold til nye.

Helt enig, det er noe med lyden, har den orginale eller den første modellen av morley bad horsie, og må ikke si meg fornøyd til prisen heller, etter at den var J***** dyr.... vet ikke om det er noe galt med den, men den skurrer litt for mye når den er i bruk, og så er den ikke så veldig "dynamisk" den er veldig av og på, på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.