Gå til innhold
Ataxia

Hvem er din favoritt Beatle?

Anbefalte innlegg

Hvem foretrekker du? Paul, John, George eller Ringo?

Hvorfor?

Selv har jeg mest sansen for George Harrison, er dog ikke helt sikker på hvorfor, men han virker litt mer "jordnær" enn Lennon og MacCartney.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her. Sir Paul har i tillegg til at han har laget masse flotte sanger, vist seg som en meget dyktig bassist.

Selv om det ikke er min yndlingssjanger, har han laget masse fine basslinjer i låtene sine, som er slik at man kjenner dem igjen på egen hånd. De to tydeligste ekemplene er kanskje "Lady Madonna" og "Silly love songs".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

George er forsåvidt favoritten.. Ingen annen grunn enn at musikken appellerer mest -- melodiene, harmoniene, etc. Something in the Way She Moves, My Sweet Lord, Isn't It A Pity, Beware of Darkness, I Want to Tell You, Give Me Love, etc. Fantastisk musikk. :)

Endret av Torh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes at denne tråden begynner å ligne sterkt på en telletråd, og derfor kanskje bør stenges? Man kan velge blant medlemmene, og nevne navn uten å begrunne i evigheter.

Det står faktisk noe om "hvorfor" i trådstarters innlegg. Jeg kan ikke se at det følges opp i noen særlig grad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han som kunne å spille gitar. Lennon er max oppskrytt, det var Paul som hadde idéene (og de beste lÃ¥tene). :)

Endret av Aphelion

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

John Lennon og Paul McCartney er et enormt par, ikke lett å velge. George er en kul gitarist innenfor sin stil, og Ringo har en kul stil. Vet ikke helt, liker dem egentlig som band, vil ikke velge ut noen av dem.

Må forøvrig si at jeg ELSKER "I Wanna Hold Your Hand"! Herlig sang ^_^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

John Lennon, rett og slett fordi eg liker mykje betre det han har gjort etter The Beatles enn resten av gjengen. Likte spesielt godt når han opptredde i Rock 'n' Roll Cirkus isaman med Eric Clapton, Mitch Mitchell og Keith Richards. Trur faktisk at The Dirty Mac kunne blitt noko tøft vist dei hadde prøvd å gjør noko meir ut av bandet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.