Gå til innhold
Tordenskrald

BERNIE RICO JR CUSTOM DIVA

Anbefalte innlegg

www.ricojrguitars.com

Maple neck thru body

Ebony 24 fret fingerboard with abalone split diamond inlays

Emg81 in the bridge 60 in the neck

1 volume knob, 3way selector switch and a boost switch.

Original Floyd.

Groover Tuners

Mahogny Spalted cap with matching headstock

:wub:

PŠpapirene står det #1. med signaturen på headstock og custom kassa for gitaren.

Den skulle kalles Deva med e men ble i etter den første var lagd. Så den første og eneste er i Norge. og eies av meg.

Bernie Rico Jr er sønnen til avdøde BC Rich Sr. Sønnen lagde disse fex max cavalera osv artisters USA custom BC Rich'ene med faren på 80-90 tallet.

Han bringer videre formene på framtidas gitarer og vinner mange hjerter på det. Ingen CC maskiner osv som korea fabrikkerer for ESP\JacksonÌbanez etc. ALt er håndverk og øyemål. Man kan få en Vixen (Jackson King V aktig modell) for 1600 dollar der kroppene er fra Korea om man vil ha en Bernie Rico Gitar for billigere penger. Han har gått over dem for hånds så de er så å si custom. Selges på Ebay med gratis frakt. Betalte 1179kr i toll for min. Merka den med 520 dollar istendefor 4000 i verdi. Egentlig kosta den veilende 5250$. :P hehe

Endret av Tordenskrald

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow, det er en pen gitar :) Har lenge sett på slike Jekyll 7 strengere der fra, men det er sÃ¥ svina dyrt. SÃ¥ dem venter vi noen Ã¥r med!

Men OT; gratulerer med en unik gitar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, fint å høre at andre digger den:) Eg skulle til å bestille meg en Custom Jackson Rhoads med 24 frets fra usa eller death kelly. Men da eg såg denna. Den første av sitt slag osv. Tok eg bare sjansen. Er meg den gitaren:) hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja. En egen custom death Kelly skal eg få for 3300-3600$. Da var det lissom artbrush av dødskalle osv, med skrå frets 24 eller 27 frets. lakket over pickupene så dem ikke syntes osv. Omvend hue på den. Og time glass inlays som eg har sett på namn2008. Men så ble det denna Deva da, hehe. før eg fikk tilbudet.. Men om eg får solgt dem andre 2 gitarene mine, kramern og jackson, så blir det en death kelly. :-)

www.guitarasylum.com kan man se mye fete custom gitarer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.