Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Band-miljøet i Kirkenes...


PerA

Anbefalte innlegg

Her oppe i det kalde nord har band-miljøet eksplodert i forhold til før...

Tenkte jeg skulle linke til en del band derfra...

Mayday, Punkband, egentlig fra Båtsfjord, men halve bandet går på skole her i Kirkenes.

Den Gyldne Mynt, kult band, med lettere sær musikkstil. Men kult.

VBN, Punkband fra Kirkenes. Ikke da de SÅ seriøst, for det gjør ikke de heller. :mrgreen:

The Missing Links. Mitt band. Vi er ikke de beste, men dog heller ikke de verste. Håper vi. :P

Austin Torpedo. Kanskje et av de mer vellykkede banda. Var for ikke lenge siden sørpå og spilte med Carburetors (ellerhvadenåheter)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayday er fett! Er Stig-Ove (vokalist) eller hva han heter på gitarnorge.com...?

Spesielt den sangen de spilte her (vadsø) i fjor på UKM, var rå!

Det var vel "X-Files & Chicken Fries"...

Verre er det over fjorden, i Vadsø, her suger bandmiljøet. Det er meg og et par (ca. 3-4) kompiser som spiller, og jeg klarer ikke å finne trommis, det er HELT umulig! Her er det bare PC folk interesser seg i.

Jeg synes det er veldig gøy å spille i band, men klarer ikke å finne fast trommis, han som vil spille i bandet mitt er så upålitelig (han møter aldri opp når vi skal øve), så jeg må finne ny!

Hvis det mot all formodning skulle være noen fra Vadsø eller nærområdet her, er det noen som spiller trommer, eller har lyst å lære...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her oppe i det kalde nord har band-miljøet eksplodert i forhold til før...

Tenkte jeg skulle linke til en del band derfra...

Mayday, Punkband, egentlig fra Båtsfjord, men halve bandet går på skole her i Kirkenes.

Den Gyldne Mynt, kult band, med lettere sær musikkstil. Men kult.

VBN, Punkband fra Kirkenes. Ikke da de SÅ seriøst, for det gjør ikke de heller.  :mrgreen:  

The Missing Links. Mitt band. Vi er ikke de beste, men dog heller ikke de verste. Håper vi.  :P

altså bare så dere vet det så har trommisen din satt tommene mot satt, han må bytte vei, den minste tromma møt venstre og dan mellomste mot høyre...... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deryck: Så vidt jeg vet er jeg den eneste fra Kirkenes her på forumet. Eller, Terrafanatica er jo herfra...

Biaxident: Ingen av trommesettene har han satt opp selv. For han er helt grønn på det området. ;)

Merk at jeg har lagt til enda et band, Austin Torpedo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her oppe i det kalde nord har band-miljøet eksplodert i forhold til før...

Tenkte jeg skulle linke til en del band derfra...

Mayday' date=' Punkband, egentlig fra Båtsfjord, men halve bandet går på skole her i Kirkenes.

Den Gyldne Mynt, kult band, med lettere sær musikkstil. Men kult.

VBN, Punkband fra Kirkenes. Ikke da de SÅ seriøst, for det gjør ikke de heller. :mrgreen:

The Missing Links. Mitt band. Vi er ikke de beste, men dog heller ikke de verste. Håper vi. :P

altså bare så dere vet det så har trommisen din satt tommene mot satt, han må bytte vei, den minste tromma møt venstre og dan mellomste mot høyre...... :wink:

Kanskje han er venstrehendt og liker og ha det motsatt vei....

Brett Reed som er trommeslager i Rancid har også trommesettet motsatt stilt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her oppe i det kalde nord har band-miljøet eksplodert i forhold til før...

Tenkte jeg skulle linke til en del band derfra...

Mayday' date=' Punkband, egentlig fra Båtsfjord, men halve bandet går på skole her i Kirkenes.

Den Gyldne Mynt, kult band, med lettere sær musikkstil. Men kult.

VBN, Punkband fra Kirkenes. Ikke da de SÅ seriøst, for det gjør ikke de heller. :mrgreen:

The Missing Links. Mitt band. Vi er ikke de beste, men dog heller ikke de verste. Håper vi. :P

altså bare så dere vet det så har trommisen din satt tommene mot satt, han må bytte vei, den minste tromma møt venstre og dan mellomste mot høyre...... :wink:

Jeg trodde du mente motsatt, sånn at alle var motsatt vei, og 20" tommer cymbalen (vanligvis til høyre) var til venstre osv...?

Eller, hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.