Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Heisann


Knotball

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Ny mann ombord. Stig heter jeg og er 34 vintre gammel og passert middagshøyden for Ã¥ si det sÃ¥nn :)

Jeg har sneket meg rundt på dette forumet i lengere tid før jeg "tok mot" til meg og registrerte meg.

Jeg kommer fra ei lita bygd på Mørekysten, og speller gitar i et blues/rock band på fritiden.

Foretrukket instrument er nok Stratocaster, og jeg har noen få men ganske gode eksemplarer av de.

Musikalske preferanser, eller mine "helter" er nok Jeff Beck, Jimi Hendrix, SRV, David Gilmour, Robin Trower, Joe Bonamassa og Derek Trucks.

-Mye blues relatert der altså.......

Enough said.....NÃ¥ skal det postes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen - møringer trenger vi flere av :)

Tull og tøys - livet har knapt nok begynt enda ;)

He he, du har forsåvidt rett i det.....det er forhåpentligvis lenge igjen før jeg ligger 6 fot under torva :)

-Men statistisk sett, går det nedover med de fleste etter passert de 30, kroppen brytes sakte men sikkert ned og en gryende pubmuskel gjør sitt inntog der det tidligere var vaskebrett.

Ett annet tegn på at man begynner å dra på åra, er at det dukker opp "nye" irritasjonsmomenter.

Før om åra var jeg mektig irritert over biler som lå foran meg i trafikken, nå for tiden irriterer jeg mer over biler som ligger bak meg......pussige greier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før om Ã¥ra var jeg mektig irritert over biler som lÃ¥ foran meg i trafikken, nÃ¥ for tiden irriterer jeg mer over biler som ligger bak meg......pussige greier. :)

Hm... Før var det du som tok igjen andre biler og irriterte deg over at de ikke slapp deg frem, nå er det du som blir tatt igjen og sperrer trafikken. Har du begyndt å bruke hatt når du kjører?

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Før var det du som tok igjen andre biler og irriterte deg over at de ikke slapp deg frem, nÃ¥ er det du som blir tatt igjen og sperrer trafikken. Har du begyndt Ã¥ bruke hatt nÃ¥r du kjører?

:rolleyes:

He he, du har ett poeng der, men grunnet full kvote med prikkbelastning, er jeg tvunget til å holde fartsgrensene.

og er alltid noen som har det mer travelt enn meg.

Og NEI, jeg har ikke begynt å bruke hatt ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.