Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bill Lawrence pickups.


bantex28

Anbefalte innlegg

Den funker genialt til alt. Og det er ikke sååå hinsides mye output som folk tror, er omtrent som f.eks. en Duncan JB. Men lÃ¥ter vanvittig mye bedre, bÃ¥de til clean, klassisk rockevreng og grisetight metallvreng. :)

Vel, da har du feil gitar. Mine erfaringer er at JB låter minst like tight, låter bedre og gir mye mer trøkk.

Synes BL'n har en tendens til å være litt kvass og hvepsete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er "riktig merke" vil alltid være diskusjonsemne, men de er laget av fyren som først designet og laget Bill Lawrence-pickupene. Hans tidligere forretningspartner lager fortsatt pickuper på det gamle utstyret de brukte, men personlig stoler jeg mest på Bill & Becky. Går ut fra at du har tatt en titt på www.billlawrence.com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Noen som har erfaring med Bill Lawrence pickups??

Lurer litt på L-500L og L500C. Noen som har testet disse??

Hvordan er de i forhold til DimarZio D-sonic og AirNorton??

Du har kanskje fått svar allerede.

Jeg har hatt et par Bill Lawrence blade pickups og de har vært bra. Tonkarakter er alltid subjektivt, men byggekvalteten er i allefall 100%.

Skal du kjøpe dem anbefaler jeg å handle dem direkte fra Bill personlig på http://www.wildepickups.com/.

Det finnes en site som heter billawrenceusa.com men de lager de gamle pickupene hans slik de var ca 1980.

http://www.wildepickups.com/ finner du de videreutviklede pickupene han lager selv i 2009...

Prisene er også relativt lave sammenlignet med f.eks Duncan pickups med lignende ytelser.

mvh

Teledude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.