Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kræshælet [18.02.09]


kræshælet

Anbefalte innlegg

Tenkte da jeg skulle legge ut noen bilder av gitarer og forsterker:

DSC00066.jpg

DSC00067.jpg

DSC00070.jpg

DSC00071.jpg

DSC00073.jpg

DSC00074.jpg

Den første gitaren er da altsÃ¥ en Gibson Gothic Explorer (I, ikke II) bygd i 2000, stemplet den 14. desember. Akkurat kjøpt den sÃ¥ den skal modifiseres litt med bytte av pickups til antakeligvis Seymour Duncan Blackouts.

Den andre er en Jackson KVX10 King V, japsemodell. Den fikk jeg i det herrens år 2007 og feirer 2-årsdagen den 24. feb. Vurderer å selge den for å finansiere pickup-bytte, men vet ikke hvor salgbar gitaren er.

Begge gitarene er forøvrig stemt i drop A# og har .72 Ernie Ball Baritone Slinky strenger.

Forsterkertoppen er en Mesa/Boogie Dual Rectifier som jeg kjøpte av en utrolig trivelig kar på Lillestrøm. Tror den er fra 2006, men er ikke sikker. Den har da altså 6L6 rør og det låter utrolig knæll gjennom mitt Bogner 4x12 Uberkab med V30 elementer. Anbefales virkelig for nedstemte gitarer (og også standard E - drop D ^_^ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, plekterbrettet var slik da jeg kjøpte gitaren, men vet ikke hvor forrige eier har kjøpt det :huh: Originalbrettet er svart og blankt, men det fikk jeg ikke med <_<

Ok, har en Epiphone Goth explorer sjøl, veit ikke hvor man får tak i et slikt plekterbrett? Skikkelig kult! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.