Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Bluesete" liten sak


Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men hvis alle roper hura og bravo og ingen tør si noe negativt...hvordan skal man lære da?? Hvis man ikke er interessert i å høre noe negative, la heller være å poste.

Jeg mener at han godt kunne tatt bort ca 30%, dvs de tonene jeg mente var "feil" i dette tilfellet. De var faktisk helt UTE i mine ører. Hør f.eks hva som skjer mellom 0:58 og 1:03, samt 1.26 til 1:31 og 1:33 - 1:44. Tonene er HELT på jordet. Det er ikke tonalt i heletatt. Samme med tappingen rundt 2:00..den har ikke akkuratt tor i tonearten.

Sier ikke dette for å henge ut, bare for å begrunne hvorfor jeg sa at det var altfor mange toner som var ute. Men jeg er enig i Nilsefix i at det var bra energi i dette

Edit: jeg kan tydeligvis ikke skrive ikek...jeg mener ikek, nei...faen...ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger veldig mye i det han sier..

Det går heller ikke så veldig mye på det å være veldig kritisk av seg, men det er SINNSYKT viktig å få feedback som gir deg et slag i trynet nå og da. Sånn at du sitter å øver og føler deg som dritt ganske lenge .. Kanskje ikke nødvendig med akkurat det , men om alle roser deg til den syvende himmel så vil du bare med tiden tenke "ok , så jeg er best " og så slutter du å øve på tinga du får skryt for.. Du må få vite hva du gjør som er litt kjipt for å kunne bli jævli bra!

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i det de sier, er viktig å lære seg å ta imot kritikk, samt også å innse at alle ikke deler ens synspunkter om hva som låter bra.Til syvende og sist blir det jo bare synsing, ingen er bedre kvalifisert enn andre til å si hva de liker... :wink: men jeg er enig, blir meget overspill der, skal prøve å få postet noe rolige, mer seriøse saker, så jeg får bort shredde-på-måfå stempelet :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.