Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Prisanntyding på forsterkar(ar)


Sirion

Anbefalte innlegg

Etter å ha fÃ¥tt ny gitar i posten i dag (lagar eigen trÃ¥d om det i løpet av dei fyrste dagane) føler eg det for godt Ã¥ selgje unna alt forsterkarutstyret mitt, og byrja pÃ¥ nytt. SpørsmÃ¥let er dÃ¥ kva det eg har eigentleg er verdt her i Noreg. Eg har sett pÃ¥ amerikanske prisar, men eg følar at desse eigentleg er lite aktuelle for den norske marknaden, spesiellt med den noverande dollarkursen.

Vidundera eg ynskjer å kvitta meg med er:

2 x ADA MP-1

Båe einheitane er i fin stand. Den eine er derimot originalt ein amerikansk 110 v-modell, der ein tidlegare eigar har montert på ein ekstern trafo som må festast. Eg har eitt 4U rack som har vore bora hol i for å festa denne, og tenkte å selgja desse to saman, til same pris som den andre, europeiske einheita. Båe har nye, nesten ubrukte JJ-røyr i seg. Det ser ut til at desse går for 200$ og oppover i statane, ville då 2000 per einheit vera ein logisk pris her?

Marshall 9100

Stereo, 2x50 watt power amp (dual block). Denne blei overhala og modifisert til å ta EL34-røyr for eit par år sidan (og det er vel trass alt det ein vil ha i ein Marshall ?;) ). Nye JJ-røyr også i denne. Ser at den nyare generasjonen av desse går for 13000 hjå Sound1, burde det då vera realistisk å få ein stad mellom 5000 og 6000 for denne?

Crate Vintage Club 50

Ein av få Crate-forsterkarar som med rette kan kallast ein klassikar. Svært god stand, med unntak av at volumpotmeteret på clean-kanalen støyar når ein skrur på det (kanalen fungerar elles fint, og er heilt støyfri når volumet får stå i ro). Denne er eg eigentleg usikker på kva er verdt. Eg betalte 5000 for ein del år attende, trur dykk han kan liggja på noko slikt no også?

Dette vil nok havna på kjøp/sal-forumet med tida, men tenkte det var greitt å posta det her til eg veit kva eg eigentleg kan krevja for det.

Endret av Sirion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.