Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarkjøp i sverige


Fender-Strat

Anbefalte innlegg

Hei!

Siden kursen er så lav pÃ¥ svenskekrona vurderer jeg nÃ¥ Ã¥ kjøpe gitar fra sverige (musikkborsen.se...veit at denne finnes i Norge og)

Men det jeg lurte på var om man må betale noen flere avgifter annet enn frakt og produktet jeg skal kjøpe??

Takker for svar!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Siden kursen er så lav pÃ¥ svenskekrona vurderer jeg nÃ¥ Ã¥ kjøpe gitar fra sverige (musikkborsen.se...veit at denne finnes i Norge og)

Men det jeg lurte på var om man må betale noen flere avgifter annet enn frakt og produktet jeg skal kjøpe??

Takker for svar!

:D

Du må betale 25% moms (på både produkt og fraktpris) samt et par hundrelapper (ca. - husker ikke nøyaktig) i fortollingsgebyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Siden kursen er så lav pÃ¥ svenskekrona vurderer jeg nÃ¥ Ã¥ kjøpe gitar fra sverige (musikkborsen.se...veit at denne finnes i Norge og)

Men det jeg lurte på var om man må betale noen flere avgifter annet enn frakt og produktet jeg skal kjøpe??

Takker for svar!

:D

Vil tro det går ca. opp i opp, da du må betale moms, som nevnt over her.

Sjekk ut vendolin.se, der kan du komme over noen bra kjøp :) Men klart det finnes de som er utrolig dyre der også (så en som skulle ha 16000 NOK for en Warmoth-strat :lol: )

Hva slags gitar er det du har tenkt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det går ca. opp i opp, da du mÃ¥ betale moms, som nevnt over her.

Sjekk ut vendolin.se, der kan du komme over noen bra kjøp :) Men klart det finnes de som er utrolig dyre der også (så en som skulle ha 16000 NOK for en Warmoth-strat :lol: )

Hva slags gitar er det du har tenkt på?

Hadde tenkt på en Fender mexican stratocaster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har bil, kan du jo kjøre over til Sverige, ser du holder til ved Lillestrøm. Vet ikke om det ligger noen ok butikker langs grensa, men kan jo hende. Da burde det være mulig å snike inn øksa uten noe moms, de sjekker ikke allverdens de tollerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.