Gå til innhold
kisse88

en rocksang (heavy metal)

Anbefalte innlegg

e en sang æ laga...er ikke heilt ferdi...lægg den ut sÃ¥ dokker kan gi no kommentara/tips pÃ¥ den=)

Endret av kisse88

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utight her og der. Er forresten "thrash metal", ikke "trash metal".

For øvrig er den ikke thrash metal i det hele tatt.

For å ikke høres it som en total butthole, så kan jeg vel si at det var mye bra ideer her.

Stau pau.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nok ganske langt unna thrash, men var jo ikke dårlig. Litt sløv spilling kanskje, men flere av riffene var bra,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ville jeg ikke kalt thrash...

mer.. heavy metal..

thrash er i fleste eller alle sammenhenger (etter min mening)

hurtige og aggresive røffe riff, sint vokal :P

ofte med en eller annen små-merkelig men herlig harmoni-gitar på siden.

noe som dette

Endret av xshorteyx

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det holdt mer enn nok at jeg skrev det, trenger ikke å gni det inn så jævlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tror det holdt mer enn nok at jeg skrev det, trenger ikke å gni det inn så jævlig.

Ro deg mann,

pokker så sur du skal være as.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D va nu egentlig sangen æ hadde lyst å få kommentara på og ikke sjangerfeilen:P æ bruke å blande trash metal og heavy metal.

Sangen blir æ å da finspille en gang...her er bare førsteutkaste av sangen:P så nokka av d spilte æ bare på måfå. soloen på slutten er improvisert! men ka man skal sei...man like kritikk for å bli bedre=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Spillingen din er helt brukbar, men her er noe du må ta til rette:

- Spill til en metronom når du tar opp. Som Roar nevner er det utight en del plasser.

- Melodilinjen er forsåvidt grei, men du kan med fordel ha litt interessant spillemåte på rytmegitaren.

- Soloen(e) er fullstendig diggbare! Det skader ikke med noen planlagte soloer heller.

- Trommene skulle ha vært mer tydelig og ikke høres så monotont ut. Litt fills mellom seksjonene, i det minste.

Skal du stereotracke innspillingen? Blir en mer fyldigere sang av det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ legg in et tromme beat som er ferdilaga fra mixcraft for å holde rytmen og tempoet.

trommen kan æ ikke gjøre bedre. har ikke peiling kordan...d e ferdi trommebeats æ bruke

æ la merke til at æ nokka va litt urytmisk så d blir vel ny innspilling etterhvert:P

soloan d tar æ som d kommer:P æ bli å lage en solo som skal være planlagt etter hvert:P

Æ bruke en Jackson gitar.. en Cube 60 forsterker og Mixcraft 4 og ei ledning fra forsterkeren til pc'en

Endret av kisse88

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.