Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica


Roar

Metallica  

83 stemmer

  1. 1. Favorittskiva di?

    • Kill 'Em All
      6
    • Ride the Lightning
      8
    • Master of Puppets
      18
    • ...And Justice for All
      19
    • The Black Album
      20
    • Load
      1
    • Reload
      1
    • St.Anger
      0
    • Death Magnetic
      1
    • Liker ikke vibratoen til Kirk
      9


Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lars spiller iallefall best etter at trommenbåndene er klippa å lima sønder og sammen.

Så vidt jeg husker fra et Flemming R. intervju, så kunne skiva ha vært ferdig flere måneder før om Lars hadde klart å spille inn trommene riktig. Men med det omfattende etterarbeidet så tok det sin tid.

Og James låter bedre på KEA, derfor gikk stemmen min til den;)

Det gjør de den dag i dag og vil jeg anta, men det låt fortsatt best på Justice.

At du foretrekker tenåringer som ikke er ferdige med stemmeskifte får være din egen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør de den dag i dag og vil jeg anta, men det låt fortsatt best på Justice.

At du foretrekker tenåringer som ikke er ferdige med stemmeskifte får være din egen sak.

Hehe. Jeg foretrekker vokal som høres bra ut jeg. Og det høres bra ut på KEA, ikke at det ikke gjør det på AJFA, men alikevel, de 3 tidligere skivene er bedre imo. Alle de 4 første er jo bra, men det er noe eget med KEA, den som nærmer seg mest er RTL, da den har en helt spesiell stemning og la grunnlaget for hvordan MOP of AJFA låter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Reload.

Ellers så skyr jeg egentlig ALT av Metallica når det kommer på Ipoden... neste: Megadeth, bandet som blåser met.... jaok, den diskusjonen et annet sted, en annen tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.