Web Analytics
Jump to content

Ulver til Lillehammer

Aleine
 Share

Recommended Posts

Ser at Ulver skal ha konsert på Lillehammer 30 mai. Første konsert på 15år.

Noen som vet om det kommer til å spille kun det nye tecno/filmmusikk greiene eller om dei kommer til å spille noe fra dei tre første platene?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Jeg vil ikke være særlig mer konkret da det neppe vil ha betydning for sjansene til å finne igjen gitaren, og kan stille noen i dårlig lys. Jeg har også alle opplysningene fra en person som er død, slik at de ikke kan ettergås.
    • Jeg vet ikke om det er innafor i det hele tatt i dette forumet, men kanskje du kan være litt mer konkret når du nevner artister? Det vil sannsynligvis hjelpe. Moderatorer?
    • Et stykke ut på 2000-tallet  skulle en kamerat ta med seg denne til Oslo (hvor han jobbet som lydtekniker) for salg. Den ble først lånt ut til en artist som var interessert, men det var visst dårlig med likviditeten. Deretter ble den etter hva jeg er blitt fortalt satt i en forretning, inntil noen andre viste interesse og gitaren på nytt ble lånt ut, visstnok til en som var involvert i en viss gitartrio som "herjet" på den tiden. Herremannen sluttet i denne trioen, startet hos en annen kjent norsk artist hvorpå han flyttet til utlandet. Jeg regner med at gitaren enten ble med på lasset, eller solgt videre. Oppgjør fant aldri sted, og jeg så aldri gitaren igjen. Dette lå veldig på kameraten min som slet med livet på alle områder, og han ønsket å gjøre opp for gitaren av egen lomme, selv om jeg gav uttrykk for at dette ikke var hans problem. Han gikk dessverre bort i 2015. Nå skriver vi 2021, og det er mer enn seks år siden kameraten gikk bort og rundt 15 år siden gitaren forsvant. Jeg lurer veldig på hvor den kan ha havnet, og om nåværende eier er klar over at den i praksis er tyvgods. Selv kjøpte jeg den hos Contronic musikk i Kristiansund på slutten av 90-tallet. Pickup`ene var veldig mikrofoniske, og jeg tok livet av 2 ved forsøk på å vokse dem. Den som fremdeles fungerte ble satt tilbake i gitaren, og fikk selskap av en singelcoil fra en Schecter-strat, samt bridge-pickup`en fra en 1982 60`s reissue. Begge donorgitarene tilhørte kameraten min. Hvis noen har sett denne eller har noen formening om hvor den er havnet setter jeg stor pris på å få info. Legger ved bilder av gitaren tatt av meg. Serienummer er godt synlig.  
    • Jeg har handlet for over 5000 2 ganger hos Thomann. Begge gangene måtte gebyr/mva betales før utlevering av pakka.
    • En mann med million kroner 😁
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.