Web Analytics
Jump to content

ESP LTD MH-1000

Mammado
 Share

Recommended Posts

Har nå altsÃ¥ nettopp fÃ¥tt meg en MH-1000 og synes den er helt rÃ¥ (til prisen iaffal) Fikk den ny i butikk til 7000,- og en Ibanez Tube King pedal til ca 1200,- pluss at jeg fikk med (fikk, sÃ¥nn uten penger-fikk) :P litt diverse utstyr. Valgte denne fremfor Kirk Hammett modellene med det grusomme Floyd Rose systemet pÃ¥. Men er det noen som har prøvd denne gitaren? Hvilket utstyr passer den godt med? (pedal og sÃ¥nt) Og hvilken sjanger liker dere best Ã¥ spille med den? Hadde bare vært greit Ã¥ vite hva ANDRE syns om gitaren min utenom han som solgte den til meg for han syntes selvfølgelig at den var helt fantastisk. :P

Gratulerer med ny gitar!

Det viktigste er vel at du er fornøyd, og så kan andre mene det de vil? Jeg synes det er en pen gitar, hvilken farge er det på din? Hva med et bilde?

Og du- Floyd Rose er ikke grusomt. Et feiljustert Floyd-Rose-system er grusomt. Det er to helt forskjellige ting.

Gratulerer med ny gitar!

Det viktigste er vel at du er fornøyd, og sÃ¥ kan andre mene det de vil? Jeg synes det er en pen gitar, hvilken farge er det pÃ¥ din? Hva med et bilde?

Og du- Floyd Rose er ikke grusomt. Et feiljustert Floyd-Rose-system er grusomt. Det er to helt forskjellige ting.

Min er svart. Og bilde..... har jeg ikke peiling på hvordan du får opp her. :unsure: