Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP LTD MH-1000


Mammado

Anbefalte innlegg

Har nå altsÃ¥ nettopp fÃ¥tt meg en MH-1000 og synes den er helt rÃ¥ (til prisen iaffal) Fikk den ny i butikk til 7000,- og en Ibanez Tube King pedal til ca 1200,- pluss at jeg fikk med (fikk, sÃ¥nn uten penger-fikk) :P litt diverse utstyr. Valgte denne fremfor Kirk Hammett modellene med det grusomme Floyd Rose systemet pÃ¥. Men er det noen som har prøvd denne gitaren? Hvilket utstyr passer den godt med? (pedal og sÃ¥nt) Og hvilken sjanger liker dere best Ã¥ spille med den? Hadde bare vært greit Ã¥ vite hva ANDRE syns om gitaren min utenom han som solgte den til meg for han syntes selvfølgelig at den var helt fantastisk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny gitar!

Det viktigste er vel at du er fornøyd, og sÃ¥ kan andre mene det de vil? Jeg synes det er en pen gitar, hvilken farge er det pÃ¥ din? Hva med et bilde?

Og du- Floyd Rose er ikke grusomt. Et feiljustert Floyd-Rose-system er grusomt. Det er to helt forskjellige ting.

Min er svart. Og bilde..... har jeg ikke peiling på hvordan du får opp her. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.